Συνάντηση Κυρ. Μητσοτάκη με ΥΠΕΞ Αλγερίας: Επιβεβαιώθηκε η αμοιβαία βούληση για ενίσχυση των διμερών σχέσεων

10 Δεκεμβρίου 2025, 12:05
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Υπουργό Επικρατείας, Υπουργό Εξωτερικών, Εθνικής Κοινότητας Εξωτερικού και Αφρικανικών Υποθέσεων της Αλγερίας, Ahmed Attaf.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης επιβεβαιώθηκε η αμοιβαία βούληση για την ενίσχυση των σχέσεων και της συνεργασίας Ελλάδας-Αλγερίας. Ακόμη, ανταλλάγησαν απόψεις για τις περιφερειακές εξελίξεις με έμφαση στη Μέση Ανατολή, τη Λιβύη και το Σαχέλ.

Συντακτική ομάδα Oknews

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Στο Λουξεμβούργο ο Σταύρος Παπασταύρου για τα Συμβούλια των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: «Ολοκληρώσαμε και παραδώσαμε οικισμό εργατικών κατοικιών στην Κυρακαλή Γρεβενών που εκκρεμούσε για πάνω από 20 χρόνια»

Τις εργατικές κατοικίες του οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών εγκαινίασε την Πέμπτη

Σε τροχιά διάλυσης ο ΣΥΡΙΖΑ μετά το σφυροκόπημα της μειοψηφίας στην Πολιτική Γραμματεία

Σε τροχιά βαθιάς εσωκομματικής κρίσης περιήλθε ο ΣΥΡΙΖΑ κατά τη

Παύλος Μαρινάκης για συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα: «Ή αγνοεί τους κανόνες ή οδηγεί τη χώρα σε νέες περιπέτειες»

Σκληρή επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε η κυβέρνηση δια

Αλέξης Τσίπρας: Στόχος η πρωτιά και ο σχηματισμός κυβέρνησης από την ΕΛ.Α.Σ. – Ο ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε τον κύκλο του

Τον στόχο του να κερδίσει την πρωτιά στις επόμενες εκλογές