Συγχαρητήρια του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη στον Νάσο Γκαβέλα για το χρυσό μετάλλιο

5 Σεπτεμβρίου 2024, 22:54
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νάσο Γκαβέλα για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στα 100 μέτρα Τ11 στους Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.

Συγκεκριμένα ανέφερε σε ανάρτησή του στο Χ:

«Δεύτερο χρυσό μετάλλιο για την Ελλάδα στους Παραολυμπιακούς αγώνες, μετά την ιστορική εμφάνιση του Νάσου Γκαβέλα στα 100 μέτρα Τ11, με οδηγό τον Γιάννη Νυφαντόπουλο! Χρυσός στο Τόκιο, χρυσός και σήμερα στο Παρίσι! Θερμά συγχαρητήρια!»

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κωστής Χατζηδάκης: «Δεν θα μπούμε σε διαγωνισμό παροχολογίας με την αντιπολίτευση» – Οι 4 πυλώνες του προγράμματος της ΝΔ

Τους τέσσερις μεγάλους πυλώνες του προγράμματος της ΝΔ αναλύει ο

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και