Στην Αθήνα ο πρίγκιπας Αλβέρτος Β’ του Μονακό – Συναντήθηκε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη (εικόνες)

21 Απριλίου 2026, 11:17
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Στην Αθήνα βρίσκεται ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό όπου πραγματοποιεί συναντήσεις με την πολιτική και πολιτειακή ηγεσία.

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα, Τρίτη 21 Απριλίου, με τον πρίγκιπα Αλβέρτο Β’ του Μονακό, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Δείτε φωτογραφίες από τη συνάντησή τους:

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

O Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο 24/6 με τον ΠτΔ Κωνσταντίνο Τασούλα

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (24.6.2026) στις 11.00 το πρωί

Μ. Σχοινάς: Περισσότερη ευελιξία δεν μπορεί να σημαίνει λιγότερη Ευρώπη

Την ανάγκη διατήρησης μιας ισχυρής και πραγματικά κοινής Κοινής Αγροτικής

Λίνα Μενδώνη: «Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων είναι μια ζωντανή πραγματικότητα»

«Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων δεν είναι πλέον όραμα ούτε είναι

H Όλγα Κεφαλογιάννη στο Jet2 Strategic Partner Forum

«Η μακροχρόνια επιτυχία και η ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού χτίζονται

Υπoυργείο Παιδείας: Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2026-2027

Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και