Στη Θεσσαλονίκη την Τετάρτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Θα μιλήσει στο Thessaloniki Summit 2025

18 Φεβρουαρίου 2025, 11:44
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Στη Θεσσαλονίκη θα μεταβεί την Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου θα παραστεί και θα μιλήσει στο επίσημο δείπνο που παρατίθεται στο πλαίσιο του Thessaloniki Summit 2025.

Στο 8ο Thessaloniki Summit 2025 που διοργανώνεται από το Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) σε συνεργασία με το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, θα τεθούν κρίσιμα ζητήματα για την ανάπτυξη στην νοτιοανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια.

Θα συμμετέχουν Ευρωπαίοι αξιωματούχοι, διακεκριμένοι πολιτικοί και επιχειρηματίες, ενώ 75 είναι οι ομιλητές που θα τοποθετηθούν.

Όπως δήλωσε η Πρόεδρος του ΣΒΕ κα Λουκία Σαράντη, «βρισκόμαστε στην όγδοη χρονιά που πραγματοποιείται το Thessaloniki Summit και η καθιέρωσή του επιβεβαιώνει τη δέσμευση του ΣΒΕ να αναδείξει τον ρόλο της Θεσσαλονίκης σε κέντρο διαλόγου για τη βιώσιμη ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και ως κόμβο συνδεσιμότητας της νοτιοανατολικής Ευρώπης με τα Βαλκάνια».

Παράλληλα, το συνέδριο επικεντρώνεται στις γεωπολιτικές εξελίξεις, τη δυναμική των σχέσεων ΕΕ-ΗΠΑ και τις μεταναστευτικές ροές αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης της Βαλκανικής και την ενταξιακή διαδικασία των χωρών της στην ΕΕ. Επιπλέον, θα γίνουν συζητήσεις για την ενεργειακή συνεργασία, την ανάπτυξη υποδομών και τις επενδυτικές ευκαιρίες, με εστίαση στην τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΥΠΕΞ: «Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας» για την απαγόρευση εισόδου στο Ισραήλ σε Έλληνες πολίτες

Με ανακοίνωσή του υπουργείο Εξωτερικών – ΥΠΕΞ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά

Όλγα Κεφαλογιάννη: Επαφές με τουριστικούς φορείς και εγκαίνια έκθεσης στην Σύρο

«Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός, τροφοδοτεί γόνιμα τη διεθνή απήχηση της

Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα μιλήσει αύριο (22/6) στα εγκαίνια του κτηρίου Διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (22.6.2026) στις 19.00 θα μιλήσει

Άκης Σκέρτσος: Η σιωπηλή μεταρρύθμιση στο Κτηματολόγιο και η μάχη με τη διαφθορά των πολεοδομιών

Για τη «σιωπηλή μεταρρύθμιση στην οργάνωση του χώρου, των χρήσεων

Άσκηση για την αντιμετώπιση περιστατικού ενδοοικογενειακής βίας στη Σχολή Αξιωματικών της ΕΛΑΣ παρουσία Χρυσοχοΐδη

Σαφές μήνυμα για την καθολική και αποτελεσματική αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής