Στη Θεσσαλονίκη θα μεταβεί αύριο 19/6 ο Κυριάκος Μητσοτάκης

18 Ιουνίου 2025, 18:22
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα μεταβεί αύριο, Πέμπτη 19 Ιουνίου, στη Θεσσαλονίκη.

Ο πρωθυπουργός το πρωί θα επισκεφθεί το περιβαλλοντικό πάρκο Δερβενίου, το μητροπολιτικό πάρκο στο πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά και το 7ο νηπιαγωγείο Πολίχνης.

Στις 12.30 ο πρωθυπουργός θα συναντηθεί με πολίτες στην πλατεία Επταλόφου, στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης.

Στη συνέχεια ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί με δημάρχους της δυτικής Θεσσαλονίκης στο δημαρχείο Αμπελοκήπων – Μενεμένης.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τέλος ο β’ γύρος στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές

Υπερψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Χαρακόπουλος για Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών: Το σημαντικότερο όλων είναι η ανάδειξη υγιών προτύπων και υψηλών αξιών για τη νεολαία

«Το πρόβλημα των ναρκωτικών εξακολουθεί να ταλανίζει την ελληνική κοινωνία.

Κ. Πιερρακάκης από Βουδαπέστη: Στηρίζουμε τη φιλόδοξη προσπάθεια της Ουγγαρίας να ενταχθεί στη ζώνη του ευρώ

Τη δέσμευση της Ουγγαρίας να εκπληρώσει τις προϋποθέσεις για τη

Κ. Μητσοτάκης: Αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα ψυχικής υγείας, ειδικά όταν αφορούν τα παιδιά και τους εφήβους, με μεγάλη σοβαρότητα

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε το πρωί συζήτηση με θέμα

«Ο Αδριανός τα επόμενα χρόνια θα είναι στο Διάστημα»: Η ανακοίνωση Μητσοτάκη και ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετείχε σε συζήτηση με τον Αδριανό