Στ. Κασσελάκης για τις συναντήσεις του με πολίτες: «Ευχαριστώ, ραντεβού την επόμενη εβδομάδα»

12 Ιουλίου 2024, 9:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

«Ευχαριστώ όλες και όλους που ήρθατε σήμερα στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ και τους πολύ περισσότερους που πήρατε τηλέφωνο ή στείλατε μήνυμα στα social μου. Ραντεβού την επόμενη βδομάδα!», έγραψε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αργά χτες το βράδυ, σχετικά με τις συναντήσεις που είχε με πολίτες στο γραφείο του στα κεντρικά του κόμματος, στην πλατεία Κουμουνδούρου.

Η ανάρτηση του κ. Κασσελάκη συνοδεύεται με φωτογραφίες από τις συναντήσεις που είχε με τους πολίτες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Σταύρος Καλαφάτης: «Σε εφαρμογή η στρατηγική μας για τη δημιουργία 13 Περιφερειακών Hubs Καινοτομίας με επίκεντρο τις νέες τεχνολογίες»

«Στο Υπουργείο Ανάπτυξης εστιάζουμε στη μετάβαση προς μια καινοτόμο, πράσινη,

Χαμός στους «Δημοκράτες» – Τα «βρόντηξε» η Θεοδώρα Τζάκρη κι έφυγε – Στέφανος Κασσελάκης: «Εγώ της ζήτησα να παραιτηθεί – Στο φιλελεύθερο κέντρο ο χώρος μας»

Θύελλα έχει ξεσπάσει στους «Δημοκράτες» μετά την παραίτηση της Θεοδώρας

Κώστας Τσουκαλάς: Οι 10 προτάσεις του ΠΑΣΟΚ για το ιδιωτικό χρέος  

Τις δέκα προτάσεις του ΠΑΣΟΚ για το ιδιωτικό χρέος σημειώνει

Δημήτρης Κουτσούμπας: Το ζήτημα στις εκλογές είναι πόσο κερδισμένος θα βγει ο λαός, κι αυτό μπορεί να γίνει με ένα πιο δυνατό ΚΚΕ

«Το σενάριο των πρόωρων εκλογών είναι πάντα πάνω στο τραπέζι.

Κωστής Χατζηδάκης: «Δεν θα μπούμε σε διαγωνισμό παροχολογίας με την αντιπολίτευση» – Οι 4 πυλώνες του προγράμματος της ΝΔ

Τους τέσσερις μεγάλους πυλώνες του προγράμματος της ΝΔ αναλύει ο