«Σωστό μήνυμα το καθεστώς υποψήφιας προς ένταξη σε Ουκρανία και Μολδαβία» τονίζει από τις Βρυξέλλες ο Μητσοτάκης

23 Ιουνίου 2022, 17:15
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος για το γεγονός ότι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο θα αποφασίσει να χορηγήσει καθεστώς υποψήφιας προς ένταξη χώρας στην Ουκρανία και τη Μολδαβία. Πιστεύω ότι είναι μια πολύ σημαντική απόφαση που λαμβάνει επίσης υπόψη τις σημαντικές γεωπολιτικές εξελίξεις των τελευταίων μηνών», δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης προσερχόμενος στη σύνοδο του ΕΛΚ.

«Η Ελλάδα ήταν υπέρ αυτής της απόφασης και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι για το γεγονός ότι καταφέραμε να καταλήξουμε σε ομόφωνη απόφαση σε επίπεδο Συμβουλίου. Αυτό θα είναι το πρώτο θέμα στην ατζέντα μας. Σύντομα θα γίνουν ανακοινώσεις. Θεωρώ ότι στέλνεται το σωστό μήνυμα στην Ουκρανία και στη Μολδαβία», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.

«Φυσικά, αυτός είναι ένας μακρύς δρόμος. Υπάρχουν αρκετές προϋποθέσεις. Όλοι γνωρίζουν ότι για να ενταχθεί κάποιος στην Ευρωπαϊκή οικογένεια, πρέπει να αναλάβει την «ιδιοκτησία» της διαδικασίας των μεταρρυθμίσεων. Με δεδομένες τις συνθήκες που διαμορφώθηκαν από την βάρβαρη εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, πιστεύω ότι ήταν σαφώς η ορθή απόφαση και το σωστό μήνυμα που έπρεπε να σταλεί στον ουκρανικό λαό» σημείωσε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κύμα «φυγής» από την Ελπίδα για την Δημοκρατία – Νέα διπλή αποχώρηση από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού

Κύμα «φυγής» φαίνεται να έχει πιάσει τελευταία στελέχη της «Ελπίδα

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο σε Κρήτη και Ν. Αιγαίο έως 5,33 ευρώ το κιλό

Δέσμη επτά παρεμβάσεων για τη στήριξη των επαγγελματιών αλιέων ανακοίνωσε

Προσφυγή του Δημήτρη Αβραμόπουλου στον Άρειο Πάγο για την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης

Νομική μάχη για την ανατροπή των σε βάρος του δικαστικών

Στο Λουξεμβούργο ο Σταύρος Παπασταύρου για τα Συμβούλια των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: «Ολοκληρώσαμε και παραδώσαμε οικισμό εργατικών κατοικιών στην Κυρακαλή Γρεβενών που εκκρεμούσε για πάνω από 20 χρόνια»

Τις εργατικές κατοικίες του οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών εγκαινίασε την Πέμπτη