«Πόσοι θα έχαναν αύριο την δουλειά τους;» απαντά στις επικρίσεις για την παράταση τα τραπεζοκαθίσματα ο Γεωργιάδης

29 Σεπτεμβρίου 2022, 15:31
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης και ο δημοσιογράφος Μάνος Βουλαρίνος διαφώνησαν για την απόφαση της κυβέρνησης να δώσει παράταση έως τις 15 Ιανουαρίου 2023 της δυνατότητας των καταστημάτων εστίασης να διατηρούν τραπεζοκαθίσματα σε κοινόχρηστους χώρους, πέραν του προβλεπόμενου.

«Πολλά συγχαρητήρια στην κυβέρνηση Μητσοτάκη που σήμερα φέρνει τροπολογία με την οποία παρατείνεται η ασυδοσία των τραπεζοκαθισματων παρότι πια μέτρα για τον κορωνοϊό δεν υφίστανται. Υποθέτω ότι στο Μαξίμου σκεφτηκαν ότι ένα ψηφοθηρικο σκάνδαλο ήταν ακριβώς αυτό που χρειάζονται» έγραψε σε ανάρτησή του ο δημοσιογράφος.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαφώνησε και έδωσε τη δική του εξήγηση για την απόφαση: «Κάνετε λάθος μεγάλο και δεν προσφέρεται για χιούμορ! Αν ξαφνικά εν μέσω της περιόδου τα σταματούσαμε μπορείτε να υπολογίσετε πόσοι εργαζόμενοι, που καλύπτουν αυτά τα τραπέζια θα έχαναν αύριο την δουλειά τους; Θα ξεκινήσει η νέα περίοδος με τα προηγούμενα τετραγωνικά ομαλά».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Λαοθάλασσα στο Peñarrubia Lounge: Πάνω από 3.000 άνθρωποι στην εντυπωσιακή εκδήλωση του Τάκη Θεοδωρικάκου στο Καλαμάκι

Με πρωτοφανή επιτυχία και μια πραγματικά εντυπωσιακή προσέλευση που ξεπέρασε

Μητσοτάκης από το στρατόπεδο Παπάγου: Προτεραιότητα η θωράκιση της χώρας απέναντι σε υβριδικές απειλές

Μήνυμα ότι η ασφάλεια της χώρας δεν κρίνεται πλέον μόνο

ΣΥΡΙΖΑ: Η Νέα Δημοκρατία είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο

Στο ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο

Δείτε live την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Στο παρακάτω link θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του

Το πρόγραμμα των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο

Στην Πελοπόννησο συνεχίζονται αυτήν την εβδομάδα οι επισκέψεις κλιμακίων της