Πώς μπαίνει τέλος στην ταλαιπωρία για τους αναπήρους με τα Ψηφιακά Κέντρα εξηγεί ο Χατζηδάκης

27 Σεπτεμβρίου 2022, 10:00
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Με την λειτουργιά των Ψηφιακών Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας, οι ανάπηροι θα πάψουν να ταλαιπωρούνται τόνισε ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3.

Εξήγησε ότι όλες οι διαδικασίες θα γίνονται ηλεκτρονικά από την αίτηση μέχρι και την πιστοποίηση της αναπηρίας και πως θα απαιτείται μόνο μια επίσκεψη γα τη γνωμάτευση των ιατρών.

Ο κ. Χατζηδάκης είπε ακόμη ότι οι ανάπηροι θα μπορούν να χρησιμοποιούν την γνωμάτευση που θα εκδίδεται με ηλεκτρονική αίτηση, για όλες τις επιπλέον παροχές του Δημόσιου, όπως για τη σύνταξη ή τη χορήγηση επιδόματος.

Επιπλέον καταργείται το  παράβολο των 46 ευρώ για κάθε αίτηση του αναπήρου και η διαδικασία θα γίνεται δωρεάν.

Σύμφωνα με τον υπουργό, μέχρι στιγμής έχουν γίνει 500.000 ηλεκτρονικά ραντεβού στο πλαίσιο των μέτρων εκσυγχρονισμού.

Είπε ακόμη ότι σχεδιάζεται η μεταφορά των ΚΕΠΑ από την Πειραιώς στο ΣΕΦ.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μητσοτάκης από το στρατόπεδο Παπάγου: Προτεραιότητα η θωράκιση της χώρας απέναντι σε υβριδικές απειλές

Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Εθνικής Άμυνας

Δείτε live την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Στο παρακάτω link θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του

Το πρόγραμμα των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο

Στην Πελοπόννησο συνεχίζονται αυτήν την εβδομάδα οι επισκέψεις κλιμακίων της

Εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο από τις Βρυξέλλες για το Qatargate – Έχω δηλώσει στο Πόθεν Έσχες τις αμοιβές μου από ΜΚΟ απαντά

Ένταλμα σύλληψης κατά του Δημήτρη Αβραμόλου εκδόθηκε από τις εισαγγελικές

Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα συμμετάσχει αύριο (23/6) σε συζήτηση για το Κτηματολόγιο στο Ωδείο Αθηνών

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (23.6.2026) στις 11.00 θα συμμετάσχει