ΠΑΣΟΚ: «Άλλο ένα δείγμα της αλαζονείας της ΝΔ»

9 Ιανουαρίου 2026, 17:56
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Για «άλλο ένα δείγμα αλαζονείας της ΝΔ» κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ με αφορμή δηλώσεις του Μάκη Βορίδη, σχολιάζοντας ότι «κουνά το δάχτυλο όχι μόνο στο Μαξίμου, αλλά και στον αγροτικό κόσμο που τελεί υπό ιδιότυπο μνημόνιο μετά το ”γαλάζιο” ριφιφί στις βασικές ενισχύσεις».

Συγκεκριμένα το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής αναφέρει στην ανακοίνωση του:

«”Στη δική μου θητεία στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης όχι μόνο δεν υπήρξε μπλόκο, ούτε συνέλευση δεν έγινε. Ήταν ρυθμισμένα”, τάδε έφη ο Μάκης Βορίδης, ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας.

Ο υπουργός, για τον οποίο η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ζήτησε να ερευνηθεί από τη Δικαιοσύνη για το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ και η κυβέρνηση προστάτευσε, κουνά το δάχτυλο όχι μόνο στο Μαξίμου, αλλά και στον αγροτικό κόσμο που τελεί υπό ιδιότυπο μνημόνιο μετά το ”γαλάζιο” ριφιφί στις βασικές ενισχύσεις.

Είναι άλλο ένα δείγμα της αλαζονείας της Νέας Δημοκρατίας».

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ευάγγελος Τουρνάς: «Θα ελέγξουμε τους Δήμους έναν προς έναν» – Καταγγελίες για καθυστερήσεις στην πυροπροστασία παρά τα κονδύλια

Σημαντικές καθυστερήσεις στην απορρόφηση και αξιοποίηση των κρατικών κονδυλίων για

ΠΑΣΟΚ προς Παύλο Μαρινάκη: Δεν καταδικάστηκαν για 1 email αλλά για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων

Για «κράτος λάφυρο στα χέρια του κόμματος και των πολιτικών

Παύλος Μαρινάκης: Η αντιπολίτευση πάνω σε ένα υπαρκτό, εισαγόμενο και πολύ μεγάλο πρόβλημα για κάθε νοικοκυριό, λαϊκίζει απίστευτα και γι’ αυτό έχει αυτή την τύχη στις δημοσκοπήσεις

«Το ερώτημα αυτό πρέπει να το απευθύνετε στον κ. Τσίπρα

Κώστας Τσουκαλάς κατά κόμματος Αλέξη Τσίπρα: Στο ζήτημα του ιδιωτικού χρέους δεν μπορείς να είσαι και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα

«Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βρει λύση που να συμφέρει

Θεσσαλονίκη: Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου – Εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το υπουργείο. Υποδομών και Μεταφορών

Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου καθώς