Όλγα Κεφαλογιάννη: Ο τουρισμός είναι μια γέφυρα που ενώνει Ελλάδα και Ιαπωνία

14 Φεβρουαρίου 2025, 11:20
Χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά

Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, ήταν το τιμώμενο πρόσωπο στη δεξίωση που παρέθεσε η πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, με αφορμή την εθνική εορτή και τα γενέθλια της Α.Μ. Αυτοκράτορα Ναρουχίτο.

Η κυρία Κεφαλογιάννη, ως επίσημη προσκεκλημένη, εξέφρασε τις θερμότερες ευχές εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης προς τον Ιάπωνα Αυτοκράτορα, την Κυβέρνηση και τον λαό της Ιαπωνίας, υπογραμμίζοντας τους ισχυρούς δεσμούς φιλίας και συνεργασίας που ενώνουν τις δύο χώρες.

Η υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στη στρατηγική σχέση Ελλάδας-Ιαπωνίας, η οποία αναβαθμίστηκε το 2023 με την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Τόκιο, καθώς και στη σημασία του εορτασμού των 125 ετών διπλωματικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο «Έτος Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Ιαπωνίας», μια πρωτοβουλία που, όπως υπογράμμισε συνέβαλε στη σύσφιξη των πολιτιστικών και τουριστικών δεσμών των δύο λαών.

Η υπουργός επεσήμανε ότι σημαντικά ορόσημα αυτής της πρωτοβουλίας αποτέλεσαν:

  • Η επίσκεψη της Αυτοκρατορικής Υψηλότητας Πριγκίπισσας Kako στην Ελλάδα τον Μάιο του 2024.
  • Η παρουσίαση της ιαπωνικής μετάφρασης του βιβλίου «Ταξιδεύοντας: Ιαπωνία» του Νίκου Καζαντζάκη και η έκθεση φωτογραφίας «Ελλάδα: Στη Χώρα των Ονείρων» του Αμερικανού φωτογράφου Robert McCabe, στην Ιαπωνία που εγκαινίασε η ίδια κατά την επίσκεψή της στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο του 2024.

Η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε τις κοινές προσπάθειες που συνεχίζονται με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών, την προώθηση επενδύσεων, τη βελτίωση των αεροπορικών συνδέσεων και την ενίσχυση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.

«Ο τουρισμός είναι μια γέφυρα που ενώνει τους λαούς μας, προωθεί την πολιτιστική ανταλλαγή και ενισχύει την ευημερία των κοινωνιών μας», δήλωσε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο επιχειρηματίας Θεοδόσης Ζερβουδάκης έδωσε το «παρών» στη Νέα Σμύρνη με τον πρωθυπουργό – Επαφές με στελέχη της ΝΔ και πολίτες

Δυναμικό «παρών» στη Νέα Σμύρνη έδωσε ο επιχειρηματίας και στέλεχος

Η βόλτα του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Νέα Σμύρνη: Συνομίλησε με πολίτες, selfies και αγκαλιές με καταστηματάρχες και κατοίκους

Περιοδεία στη Νέα Σμύρνη πραγματοποίησε νωρίτερα σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Θ. Κοντογεώργης από Δημητσάνα: Με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο 12 πυλώνων, υποστηρίζουμε την προοπτική των ορεινών περιοχών

Στον πρώτο σταθμό της νέας πρωτοβουλίας «Διάλογοι για την Ορεινότητα»,

«Ο Αδριανός τα επόμενα χρόνια θα είναι στο Διάστημα»: Η ανακοίνωση Μητσοτάκη και ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε το πρωί συζήτηση με θέμα

ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προχωρά στην αποκατάσταση της