ΟΗΕ: Κυριάκος Μητσοτάκης και Μαρέβα συναντήθηκαν με τον Τζο Μπάιντεν

22 Σεπτεμβρίου 2022, 23:02
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Συνάντηση με τον Αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η σύζυγός του Μαρέβα στο περιθώριο των επαφών στο πλαίσιο του Συνεδρίου του ΟΗΕ, στη Νέα Υόρκη.

Οι δύο πλευρές είχαν ολιγόλεπτη συνομιλία σε πολύ εγκάρδιο τόνο και ακολούθως φωτογραφήθηκαν μαζί, αποτυπώνοντας τις εξαιρετικές σχέσεις που διατηρούν, τόσο σε προσωπικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο κρατών.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Υπουργείο Ανάπτυξης: Εγκρίθηκε το Σχέδιο Συμμετοχής του κοινού για το έργο «Prinos – Apollo CO2» με απόφαση Τάκη Θεοδωρικάκου

Την έγκριση του “Σχεδίου Συμμετοχής του Κοινού” για το έργο

Ευάγγελος Τουρνάς: «Θα ελέγξουμε τους Δήμους έναν προς έναν» – Καταγγελίες για καθυστερήσεις στην πυροπροστασία παρά τα κονδύλια

Σημαντικές καθυστερήσεις στην απορρόφηση και αξιοποίηση των κρατικών κονδυλίων για

Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου: Χρηματοδότηση 5,15 εκατ. ευρώ για τη στατική ενίσχυση και ενεργειακή αναβάθμιση του Γυμνασίου Χίου «Αδαμάντιος Κοραής»

Χρηματοδότηση συνολικού ύψους 5.155.000 ευρώ ενέκρινε το υπουργείο Μετανάστευσης και

ΠΑΣΟΚ προς Παύλο Μαρινάκη: Δεν καταδικάστηκαν για 1 email αλλά για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων

Για «κράτος λάφυρο στα χέρια του κόμματος και των πολιτικών

Παύλος Μαρινάκης: Η αντιπολίτευση πάνω σε ένα υπαρκτό, εισαγόμενο και πολύ μεγάλο πρόβλημα για κάθε νοικοκυριό, λαϊκίζει απίστευτα και γι’ αυτό έχει αυτή την τύχη στις δημοσκοπήσεις

«Το ερώτημα αυτό πρέπει να το απευθύνετε στον κ. Τσίπρα