Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε την πρώτη Ανάσταση στην Τήνο στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας

19 Απριλίου 2025, 11:36
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Την Ακολουθία της πρώτης Ανάστασης παρακολούθησε σήμερα (19.4.2025) το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Τήνου.

Ο Πρόεδρος της ΝΔ επέλεξε το νησί της Μεγαλόχαρης, την Τήνο για να περάσει τις Άγιες ημέρες του Πάσχα με την σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη.


 
Χθες, Μεγάλη Παρασκευή, Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, παρακολούθησε με την σύζυγό του την Ακολουθία και Περιφορά του Επιταφίου.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κ. Μητσοτάκης: Αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα ψυχικής υγείας, ειδικά όταν αφορούν τα παιδιά και τους εφήβους, με μεγάλη σοβαρότητα

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε το πρωί συζήτηση με θέμα

«Ο Αδριανός τα επόμενα χρόνια θα είναι στο Διάστημα»: Η ανακοίνωση Μητσοτάκη και ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετείχε σε συζήτηση με τον Αδριανό

Η βόλτα του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Νέα Σμύρνη: Συνομίλησε με πολίτες, selfies και αγκαλιές με καταστηματάρχες και κατοίκους

Ο Πρωθυπουργός και Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε

Ο επιχειρηματίας Θεοδόσης Ζερβουδάκης έδωσε το «παρών» στη Νέα Σμύρνη με τον πρωθυπουργό – Επαφές με στελέχη της ΝΔ και πολίτες

Δυναμικό «παρών» στη Νέα Σμύρνη έδωσε ο επιχειρηματίας και στέλεχος

Θ. Κοντογεώργης από Δημητσάνα: Με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο 12 πυλώνων, υποστηρίζουμε την προοπτική των ορεινών περιοχών

Στον πρώτο σταθμό της νέας πρωτοβουλίας «Διάλογοι για την Ορεινότητα»,