Ο Κυρ. Μητσοτάκης επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Β. Ζελένσκι

10 Απριλίου 2023, 19:54
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
(Dimitris Papamitsos / Greek Prime Minister's Office)

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

O πρωθυπουργός, σύμφωνα με πληροφορίες, επανέλαβε τη σταθερή θέση της Ελλάδας για στήριξη της Ουκρανίας και του δικαιώματός της να υπερασπιστεί την κυριαρχία και την εδαφική της ακεραιότητα, καθώς και την αλληλεγγύη της προς τον ουκρανικό λαό.

Υπογράμμισε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό της Ουκρανίας για όσο χρειαστεί, επισημαίνοντας ότι από την αρχή της ρωσικής εισβολής προσέφερε ανθρωπιστική και αμυντική στήριξη, ενώ έχει εφαρμόσει και εφαρμόζει το ευρωπαϊκό πλαίσιο κυρώσεων έναντι της Ρωσίας.

Τέλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι αντάλλαξαν ευχές για το Πάσχα.

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο