Δυναμικό «παρών» στη Νέα Σμύρνη έδωσε ο επιχειρηματίας και στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας Θεοδόσης Ζερβουδάκης, ο οποίος είχε σε πολύ θερμό κλίμα επικοινωνία με τον κόσμο και τους υπουργούς και βουλευτές της παράταξης.
«Συνεχίζουμε όλοι μαζί ενωμένοι σαν γροθιά», έγραψε χαρακτηριστικά σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα









