Νίκος Ανδρουλάκης: «Ο κ. Μητσοτάκης είναι πρωταθλητής στην αλαζονεία και διαχειρίζεται με πελατειακούς όρους τα προβλήματα»

16 Αυγούστου 2024, 18:50
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Στις πρόσφατες πυρκαγιές στην Αττική και τις δηλώσεις «ικανοποίησης» του πρωθυπουργού αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης στο πλαίσιο της ραδιοφωνικής του συνέντευξης στο Zarpa Radio των Χανίων.

«Ο κ. Μητσοτάκης είναι πρωταθλητής στην αλαζονεία. Πολλές φορές κάνει αμετροεπείς δηλώσεις, που υποτιμούν τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού. Πόσες φορές έχει πει για παράδειγμα ότι η ακρίβεια είναι πίσω μας, αλλά αυτή καλπάζει;» σχολίασε ο κ. Ανδρουλάκης επιμένοντας στην ανάγκη αναβάθμισης των σχεδίων πολιτικής προστασίας, επένδυσης περισσότερων πόρων στην πρόληψη, ενεργότερο ρόλο της δασικής υπηρεσίας και αξιοποίηση των εποχικών πυροσβεστών για τον καθαρισμό των δασών τους χειμερινούς μήνες.

«Πρέπει να κάνουμε την πατρίδα μας ανθεκτική. Δεν μπορεί να είναι από τις πιο ευάλωτες της Ευρώπης» σημείωσε και υπενθύμισε ότι ως ευρωβουλευτής ήταν ο εισηγητής του ευρωπαϊκού μηχανισμού πολιτικής προστασίας RescEU, του οποίου τα οφέλη είναι πολλαπλά για τη χώρα μας.

«Μέσω του RescEU εξασφαλίζεται έκπτωση 30% στην προμήθεια νέων Canadair. Δημιουργήσαμε τότε τις προϋποθέσεις για μια πανευρωπαϊκή παραγγελία. Επιπλέον, κάθε χρόνο η χώρα μας πατάει το κουμπί της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης για τη συνδρομή εναέριων μέσων και πυροσβεστών από άλλες χώρες μέλη, κάτι που πέτυχα, κατά τις διαπραγματεύσεις του μηχανισμού, να είναι δωρεάν. Όλα αυτά έγιναν με πολλή δουλειά από το 2018» υπογράμμισε ο κ. Ανδρουλάκης.

Ασκώντας κριτική στην οικονομική πολιτική της κυβέρνησης ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής επισήμανε ότι «το κόστος ζωής καλπάζει και το κοινωνικό κράτος έχει καταρρεύσει. Είμαστε δεύτεροι σε όλη την Ευρώπη σε ιδιωτικές δαπάνες υγείας και σύντομα θα γίνουμε πρώτοι».

Σημείωσε ότι «ο σημερινός πρωθυπουργός έλεγε το 2019 ότι ήρθε να επουλώσει τα τραύματα της διακυβέρνησης Τσίπρα-Καμμένου στους θεσμούς και κάνει τα ίδια και χειρότερα» και κατέληξε:

«Όλα είναι στον αυτόματο πιλότο, γιατί δεν υπάρχει όραμα. Ο κ. Μητσοτάκης διαχειρίζεται με πελατειακούς όρους τα προβλήματα, αλλιώς θα είχαν τεθεί οι στόχοι της δίκαιης πράσινης μετάβασης για τον πρωτογενή τομέα, τη μεταποίηση, την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας και θα είχαμε ένα νέο ΕΣΥ με τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Χαμός στους «Δημοκράτες» – Τα «βρόντηξε» η Θεοδώρα Τζάκρη κι έφυγε – Στέφανος Κασσελάκης: «Εγώ της ζήτησα να παραιτηθεί – Στο φιλελεύθερο κέντρο ο χώρος μας»

Θύελλα έχει ξεσπάσει στους «Δημοκράτες» μετά την παραίτηση της Θεοδώρας

Κωστής Χατζηδάκης: «Δεν θα μπούμε σε διαγωνισμό παροχολογίας με την αντιπολίτευση» – Οι 4 πυλώνες του προγράμματος της ΝΔ

Τους τέσσερις μεγάλους πυλώνες του προγράμματος της ΝΔ αναλύει ο

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με