Μητσοτάκης: Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό της Σερβίας στο Μέγαρο Μαξίμου

22 Αυγούστου 2023, 14:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Πρόεδρο της Σερβίας Aleksandar Vucic.

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι δύο ηγέτες επιβεβαίωσαν τις άριστες σχέσεις Ελλάδας-Σερβίας και συζήτησαν τις προτεραιότητες σε όλο το φάσμα των διμερών σχέσεων.

Οι ίδιες πηγές προσθέτουν ότι ο Πρωθυπουργός επανέλαβε στον Πρόεδρο της Σερβίας την σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πορεία της Σερβίας και των Δυτικών Βαλκανίων, προοπτική που εγγυάται την ευημερία και την σταθερότητα στην περιοχή.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο

Μαργαρίτης Σχοινάς: Τη Δευτέρα (29/6) το μεγάλο πακέτο αγροτικών πληρωμών μέσω ΑΑΔΕ – Εντός των επόμενων ημερών και τα 20 εκατ. ευρώ de minimis για το ρύζι

Με το μεγάλο πακέτο αγροτικών πληρωμών, που σύμφωνα με τον

Επίσημη διήμερη επίσκεψη Απόστολου Τζιτζικώστα στο Βερολίνο: Εγκαινίασε τη σιδηροδρομική σύνδεση Πράγας – Βερολίνου – Κοπεγχάγης

Ο κ. Τζιτζικώστας συναντήθηκε με τον Ομοσπονδιακό Υπουργό Μεταφορών της Γερμανίας