Μητσοτάκης για Τουρκία: Η Ελλάδα δε θα ανεχθεί bullying από κανέναν

21 Σεπτεμβρίου 2022, 21:57
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά

Μήνυμα στην Τουρκία πως η Ελλάδα δεν θα δεχθεί μπούλινγκ από κανέναν έστειλε από γεύμα ομογενών στη Νέα Υόρκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Κανένας δεν πρόκειται να κάνει bullying στην Ελλάδα. Τα υπόλοιπα την Παρασκευή στον ΟΗΕ», τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας σε γεύμα που παρέθεσαν προς τιμήν του ομογενειακές οργανώσεις στη Νέα Υόρκη.

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι «εμείς κινούμαστε πάντα με γνώμονα το Διεθνές Δίκαιο» και πως η Ελλάδα θα κάνει ο,τι μπορεί για να ενδυναμώσει τις συμμαχίες της, ιδιαίτερα με τις Ηνωμένες Πολιτείες υπογραμμίζοντας τις άριστες ελληνοαμερικανικές σχέσεις.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στην πορεία της ελληνικής οικονομίας τονίζοντας πως «θα κάνουμε τα πάντα για να μην υπάρξει οικονομική ύφεση».

Το γεύμα διοργάνωσαν την Τετάρτη (21/9) εκπρόσωποι ομογενειακών οργανώσεων και ελληνοαμερικανικοί επαγγελματικοί σύλλογοι. Ο Έλληνας πρωθυπουργός θα είναι ο κεντρικός ομιλητής.

Οι τοποθετήσεις του κ. Μητσοτάκη είχαν εκ των προτέρων ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ιδίως μετά το χθεσινό παραλήρημα του Τούρκου προέδρου, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, από το βήμα του ΟΗΕ και τα fake news κατά της Ελλάδας για το μεταναστευτικό.

Στην ομιλία του την Παρασκευή ο πρωθυπουργός θα απαντήσει σημείο προς σημείο στα fake news και την προπαγάνδα της Άγκυρας.

«Σίγουρα δεν θα μείνει τίποτα αναπάντητο», σημειώνεται από ελληνική πλευράς, παραπέμποντας στα όσα θα πει ο κ. Μητσοτάκης, καθώς θα παρουσιάσει στοιχεία της Ελλάδας που απορρίπτουν όλα τα ψεύδη της Άγκυρας.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Παύλος Μαρινάκης: Όλες οι ανατροπές για χρέη, επιδόματα και «κόκκινα» δάνεια – Σπάει ρεκόρ ο τουρισμός, ψηφιακή πρωταθλήτρια η Ελλάδα

Σε ένα ευρύ φάσμα κυβερνητικών πρωτοβουλιών, οικονομικών ανατροπών, αλλά και

ΥΠΑΑΤ: Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα για τον Εθνικό Διάλογο της νέας ΚΑΠ 2028-2034

Σε λειτουργία τέθηκε η ηλεκτρονική πλατφόρμα διαβούλευσης για την Κοινή

Κωστής Χατζηδάκης: Στόχος επενδύσεις άνω του 1 δισ. ευρώ στην τριετία – Έρχεται η πρώτη επένδυση στις ψηφιακές υποδομές

Στο στρατηγικό πλάνο για την κινητοποίηση επενδύσεων άνω του 1

Ανακοίνωση της Ευρωομάδας της ΝΔ για τις Γονιδιωματικές Τεχνικές: «Προστατεύουμε τον καταναλωτή με αυστηρή σήμανση»

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με πολύ μεγάλη πλειοψηφία (431 υπέρ, 201

Τάκης Θεοδωρικάκος: “ToPosoKanei αποτελεί ένα αυτονόητο χρήσιμο μέτρο ενημέρωσης των καταναλωτών – Η αντιπολίτευση θα έπρεπε να το υποστηρίξει”

Για την χρησιμότητα της νέας ψηφιακής πλατφόρμας PosoKanei στην ενημέρωση