«Μέσα στο 2022 η δημοπρασία για Μετρό στο Ίλιον» ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης στους δημάρχους της δυτικής Αθήνας

30 Μαρτίου 2022, 14:45
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Τα έργα τοπικού και υπερτοπικού χαρακτήρα, η χρηματοδότηση και οι ανάγκες των επτά Δήμων της Δυτικής Αθήνας συζητήθηκαν στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου, με τους Δημάρχους της περιοχής.

Ήδη μέχρι σήμερα οι επτά Δήμοι έχουν 14 εντάξεις έργων συνολικού προϋπολογισμού 80 εκ. ευρώ, ενώ αναμένεται το προσεχές διάστημα να ενταχθούν άλλα 9 έργα συνολικού προϋπολογισμού 25 εκ. ευρώ.

Σχετικά με την επέκταση του Μετρό προς τη Δυτική Αθήνα, όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός, η εκτίμηση που υπάρχει είναι πως η γραμμή 2 θα είναι έτοιμη να δημοπρατηθεί ενδεχομένως και πριν το τέλος του 2022.

Εκτός από τα έργα και ζητήματα χρηματοδότησης, στη σύσκεψη συζητήθηκαν και τα θέματα της στελέχωσης των Δήμων με επιστημονικό προσωπικό και της Δημοτικής Αστυνομίας, ενώ οι Δήμαρχοι έθεσαν στη διάρκεια των τοποθετήσεών τους, τα αιτήματά τους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Όπως σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μετά τις εισηγήσεις των Δημάρχων, εκτός από τα μεγάλα έργα υπερτοπικού χαρακτήρα, μέσα στο επόμενο διάστημα θα πρέπει κάθε Δήμος της Δυτικής Αθήνας να έχει ταυτιστεί με ένα έργο ανάπλασης ή δημιουργίας πρασίνου.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Στη Βουλή το νομοσχέδιο για ίσες αμοιβές ανδρών και γυναικών – Ποιοι εργαζόμενοι σε ΕΣΥ και ΕΚΑΒ μπαίνουν στα βαρέα και ανθυγιεινά

Την ερχόμενη Παρασκευή, 26 Ιουνίου, αρχίζει στην κοινοβουλευτική επιτροπή Κοινωνικών

Με τον ΠτΔ Κωνσταντίνο Τασούλα θα συναντηθεί σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σήμερα στις 11:00 το πρωί θα

Κομισιόν για Qatargate: «Κανένα αίτημα από τις βελγικές Αρχές για άρση ασυλίας του Δ. Αβραμόπουλου»

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι δεν έχει λάβει κανένα αίτημα

Νίκος Χαρδαλιάς: «Κανένας δεν θα μας τρομοκρατήσει»

Σκληρή και ξεκάθαρη απάντηση, σε υψηλούς τόνους, εξέδωσε ο Περιφερειάρχης

Στη Βουλή διαβιβάστηκε από το υπουργείο Δικαιοσύνης το αίτημα άρσης ασυλίας της βελγικής Δικαιοσύνης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο με αφορμή το Qatargate

Το αίτημα της βελγικής Δικαιοσύνης για άρση ασυλίας του πρώην