Με ήπια συμπτώματα η δεύτερη ημέρα Μητσοτάκη με κορωνοϊό – Τηλεφωνικές επικοινωνίες με Κουτσούμπα, Βελόπουλο, Βαρουφάκη

15 Μαρτίου 2022, 11:42
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Τριπλά εμβολιασμένος ο Κυριάκος Μητσοτάκης περνά τον κορωνοϊό με ήπια συμπτώματα και συνεχίζει για δεύτερη ημέρα με αυστηρό πρόγραμμα τηλεργασίας. Το πρωί ο πρωθυπουργός είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος, Δημήτρη Κουτσούμπα και στη συνέχεια με τον πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκο Βελόπουλο, αλλά και με τον γραμματέα του ΜέΡΑ25, Γιάνη Βαρουφάκη.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

O Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο 24/6 με τον ΠτΔ Κωνσταντίνο Τασούλα

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (24.6.2026) στις 11.00 το πρωί

Μ. Σχοινάς: Περισσότερη ευελιξία δεν μπορεί να σημαίνει λιγότερη Ευρώπη

Την ανάγκη διατήρησης μιας ισχυρής και πραγματικά κοινής Κοινής Αγροτικής

Λίνα Μενδώνη: «Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων είναι μια ζωντανή πραγματικότητα»

«Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων δεν είναι πλέον όραμα ούτε είναι

H Όλγα Κεφαλογιάννη στο Jet2 Strategic Partner Forum

«Η μακροχρόνια επιτυχία και η ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού χτίζονται

Υπoυργείο Παιδείας: Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2026-2027

Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και