Λαγκάρντ σε Αυτιά: «Τόσο τα μετρητά όσο και το ψηφιακό ευρώ αποτελούν μορφές νόμιμου χρήματος και οι πολίτες πρέπει να διατηρούν την ελευθερία επιλογής»

25 Ιουνίου 2026, 19:20
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

«Έρχεται το ψηφιακό ευρώ και παράλληλα θα ισχύουν και τα μετρητά». Αυτή την απάντηση έδωσε στον ευρωβουλευτή της ΝΔ, Γιώργο Αυτιά, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Κριστίν Λαγκάρντ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η κ. Λαγκάρντ τόνισε ότι «τόσο τα μετρητά όσο και το ψηφιακό ευρώ αποτελούν μορφές νόμιμου χρήματος και οι πολίτες πρέπει να διατηρούν την ελευθερία επιλογής ως προς τον τρόπο πληρωμής τους. Η ΕΕ αναγνωρίζει ότι η μετάβαση σε μια πιο ψηφιακή οικονομία δεν πρέπει να στερήσει τη δυνατότητα στους πολίτες να συναλλάσσονται με μετρητά».

Τα τραπεζογραμμάτια και τα κέρματα ευρώ αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής και τα μετρητά παραμένουν το μοναδικό φυσικό δημόσιο χρήμα που εκδίδεται από την κεντρική τράπεζα και είναι προσβάσιμο σε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από την ηλικία, το εισόδημα ή τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Τα μετρητά, θα συνεχίσουν να προστατεύονται ως βασικό δικαίωμα των πολιτών, αναφέρει ο κ. Αυτιάς.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Προσφυγή του Δημήτρη Αβραμόπουλου στον Άρειο Πάγο για την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης

Νομική μάχη για την ανατροπή των σε βάρος του δικαστικών

Αλεξάνδρα Σδούκου: Ο Τσίπρας αλλάζει υλικά, αλλά η συνταγή μένει ίδια

Στη σημασία της ολοκλήρωσης του κυβερνητικού έργου για το οποίο

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο σε Κρήτη και Ν. Αιγαίο έως 5,33 ευρώ το κιλό

Δέσμη επτά παρεμβάσεων για τη στήριξη των επαγγελματιών αλιέων ανακοίνωσε

Κύμα «φυγής» από την Ελπίδα για την Δημοκρατία – Νέα διπλή αποχώρηση από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού

Κύμα «φυγής» φαίνεται να έχει πιάσει τελευταία στελέχη της «Ελπίδα

Σταύρος Καλαφάτης στη συνάντηση με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο: «Στόχος μας η Θεσσαλονίκη να καταστεί διεθνές κέντρο διαλόγου και έρευνας»

“Είχα την τιμή και τη χαρά να συναντηθώ σήμερα, εδώ