Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (23.6.2026) στις 11.00 θα συμμετάσχει σε συζήτηση με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια», που διοργανώνουν το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο.
Η συμμετοχή του Κυριάκου Μητσοτάκη στη συζήτηση για το Κτηματολόγιο θα διεξαχθεί στο Ωδείο Αθηνών.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

