Κυριάκος Μητσοτάκης: «Με τον Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας βάζουμε τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών και διευκολύνουμε τη λειτουργία των ΚΕΠΑ»

10 Μαρτίου 2025, 18:54
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

«Όλα ξεκίνησαν με το myHealth app και συνεχίζουν να εξελίσσονται διαρκώς» αναφέρει βίντεο που ανήρτησε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, για τον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας.

«Ας συμφωνήσουμε σε κάτι: όταν μιλάμε για ψηφιοποίηση του κράτους, δεν εννοούμε απλώς λιγότερη γραφειοκρατία. Εννοούμε μια πραγματική αλλαγή στην καθημερινότητα των πολιτών. Και όταν μιλάμε για ένα καλύτερο Εθνικό Σύστημα Υγείας, δεν αναφερόμαστε μόνο σε καλύτερες υποδομές, περισσότερους γιατρούς και νοσηλευτές και καλύτερες αμοιβές, πράγματα που ήδη κάνουμε. Αλλά ένα ΕΣΥ που σέβεται τον πολίτη, τον απαλλάσσει από την ταλαιπωρία και του επιτρέπει να έχει τον έλεγχο της υγείας του.

Ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας μέσω της αναβαθμισμένης εφαρμογής «MyHealth» για τους πολίτες και μέσω ειδικής εφαρμογής για τους γιατρούς, κάνει ακριβώς αυτό.

Πλέον όλοι οι συμπολίτες μας, αλλά και οι γιατροί μας μπορούν να βρίσκουν βασικά ιατρικά δεδομένα, όπως διαγνώσεις, συνταγές, εξετάσεις, αποτελέσματα εξετάσεων, νοσηλείες και παραπεμπτικά, αλλά και να κλείνουν εύκολα ραντεβού με γιατρό. Ενώ έχει ήδη ενσωματωθεί ψηφιακός βοηθός με τεχνητή νοημοσύνη για τους γιατρούς.

Στις επόμενες φάσεις του Εθνικού Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας που θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο του 2025 θα προστεθούν σημαντικές εφαρμογές όπως δεδομένα κλειστής νοσηλείας, ογκολογικά πρωτόκολλα, δεδομένα αναπηρίας. Ψηφιακός βοηθός για τους πολίτες και αναβάθμιση του βοηθού των γιατρών, αλλά και ψηφιοποίηση ιστορικών αρχείων νοσοκομείων», επισημαίνει στην ανάρτησή του ο πρωθυπουργός.

«Όμως, θέλω να πω και κάτι άλλο σημαντικό: όταν ολοκληρωθεί ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας, οι συμπολίτες μας με αναπηρία δεν θα χρειάζεται να ταλαιπωρούνται με τη διαδικασία των Υγειονομικών Επιτροπών των ΚΕΠΑ για να λάβουν πιστοποίηση αναπηρίας, αφού με το νέο ψηφιακό σύστημα, τα ΚΕΠΑ διευκολύνονται σημαντικά στο έργο τους. Βάζουμε τέλος, έτσι, στην τόσο άδικη ταλαιπωρία των πολιτών, ενώ παράλληλα διευκολύνουμε και τη λειτουργία των ΚΕΠΑ. Γιατί ένα σύγχρονο και ανθρώπινο κράτος δεν δοκιμάζει την αντοχή των πολιτών του. Τους διευκολύνει. Και αυτό ακριβώς κάνουμε.

Συγχαρητήρια λοιπόν, και στο Υπουργείο Υγείας, και στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τις νέες αυτές υπηρεσίες που βελτιώνουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας», καταλήγει στην ανάρτησή του και επισυνάπτει βίντεο με την παρουσίαση της νέας εφαρμογής.

Δείτε την ανάρτηση ΕΔΩ

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Λαοθάλασσα στο Peñarrubia Lounge: Πάνω από 3.000 άνθρωποι στην εντυπωσιακή εκδήλωση του Τάκη Θεοδωρικάκου στο Καλαμάκι

Με πρωτοφανή επιτυχία και μια πραγματικά εντυπωσιακή προσέλευση που ξεπέρασε

Μητσοτάκης από το στρατόπεδο Παπάγου: Προτεραιότητα η θωράκιση της χώρας απέναντι σε υβριδικές απειλές

Μήνυμα ότι η ασφάλεια της χώρας δεν κρίνεται πλέον μόνο

ΣΥΡΙΖΑ: Η Νέα Δημοκρατία είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο

Στο ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο

Δείτε live την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Στο παρακάτω link θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του

Το πρόγραμμα των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο

Στην Πελοπόννησο συνεχίζονται αυτήν την εβδομάδα οι επισκέψεις κλιμακίων της