Κυριάκος Μητσοτάκης: Επικοινώνησε με τον Σέρβο Πρόεδρο Αλ. Βούτσιτς και τον συνεχάρη για την επανεκλογή του

6 Απριλίου 2022, 20:04
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Με τον Πρόεδρο της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς (Aleksandar Vučić), επικοινώνησε τηλεφωνικά σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο κ.Μητσοτάκης συνεχάρη το Σέρβο Πρόεδρο για την επανεκλογή του.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Θ. Πλεύρης: Χρηματοδότηση 1,33 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση του στόλου της Δημοτικής Αστυνομίας Αθηνών

Χρηματοδότηση ύψους 1.333.992 ευρώ για την ενίσχυση του στόλου της

Αναθεώρηση Συντάγματος: Αμνηστία για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφος και εκλογικός νόμος στο επίκεντρο

Κατάργηση αμνηστίας για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφος εντός επικράτειας, εκλογικό

Κ. Μητσοτάκης: Ξεπεράσαμε τις προσδοκίες και στέλνουμε μήνυμα ασφάλειας σε όλους τους συνεπείς δανειολήπτες – Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία

«Η κυβέρνηση ξεπέρασε τις προσδοκίες και στέλνει μήνυμα ασφάλειας σε

Επίσκεψη κλιμακίου της ΝΔ υπό τον Μάκη Βορίδη στην Σπάρτη

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο

Στο ΑΤ Συντάγματος ο Κυριάκος Μητσοτάκης για έκδοση νέας ταυτότητας – Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε, ο πρωί της Τετάρτης, ο