Κυριάκος Μητσοτάκης: Είχε συνάντηση στη Νέα Υόρκη με τον Μάικ Πομπέο

23 Σεπτεμβρίου 2024, 18:09
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον πρώην υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάικ Πομπέο.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε επισκόπηση των εξαιρετικών ελληνοαμερικανικών σχέσεων, καθώς και των διεθνών και περιφερειακών εξελίξεων

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο