Κυριάκος Μητσοτάκης: «Χαιρετίζω το σχέδιο REARM Europe της προέδρου Φον ντερ Λάιεν»

4 Μαρτίου 2025, 18:00
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Χαιρετίζω το σχέδιο REARM Europe της προέδρου Φον ντερ Λάιεν ως ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της συλλογικής μας ευρωπαϊκής ασφάλειας» ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτηση του στα αγγλικά στο Χ.

Ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε επίσης ότι «πρέπει τώρα να επεξεργαστούμε τις λεπτομέρειες για να διασφαλίσουμε ότι όλα τα κράτη μέλη επωφελούνται – ανεξάρτητα από τις τρέχουσες αμυντικές τους δαπάνες».

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο από τις Βρυξέλλες για το Qatargate – Έχω δηλώσει στο Πόθεν Έσχες τις αμοιβές μου από ΜΚΟ απαντά

Ένταλμα σύλληψης κατά του Δημήτρη Αβραμόλου εκδόθηκε από τις εισαγγελικές

Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα συμμετάσχει αύριο (23/6) σε συζήτηση για το Κτηματολόγιο στο Ωδείο Αθηνών

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (23.6.2026) στις 11.00 θα συμμετάσχει

Μάξιμος Χαρακόπουλος: «Εκλογές στο τέλος της τετραετίας – Υπερδιπλάσιος ο ρυθμός ανάπτυξης σε σχέση με τον μέσο ευρωπαϊκό»

«Ο Μητσοτάκης απέδειξε ότι διαθέτει θεσμική υπευθυνότητα. Οι εκλογές

Υπουργείο Ανάπτυξης: Εγκρίθηκε το Σχέδιο Συμμετοχής του κοινού για το έργο «Prinos – Apollo CO2» με απόφαση Τάκη Θεοδωρικάκου

Την έγκριση του “Σχεδίου Συμμετοχής του Κοινού” για το έργο

Ορκίστηκαν οι νέοι Υπαστυνόμοι Β΄ της Ελληνικής Αστυνομίας παρουσία Κωνσταντίνου Τασούλα και Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

Τον καθιερωμένο όρκο έδωσαν οι 120 νέοι Υπαστυνόμοι Β’, που