Κυρ. Μητσοτάκης: Συναντήθηκε με τον Απόστολο Τζιτζικώστα και τον συνεχάρη για την επανεκλογή του στην ηγεσία της ΕΝΠΕ

14 Φεβρουαρίου 2024, 13:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συναντήθηκε σήμερα με τον περιφερειάρχη κεντρικής Μακεδονίας και επανεκλεγέντα πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), Απόστολο Τζιτζικώστα, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ. Τζιτζικώστα για την ομόφωνη επανεκλογή του στην ηγεσία της ΕΝΠΕ και για την ανάδειξη του συνδυασμού του στην πρώτη θέση στην ψηφοφορία για τη συγκρότηση του νέου διοικητικού και του νέου εποπτικού συμβουλίου της Ένωσης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Απόστολος Τζιτζικώστας συζήτησαν για τη συνεργασία και τις κοινές προτεραιότητες της κεντρικής κυβέρνησης και των περιφερειών, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο