Κυρ. Μητσοτάκης από Θεσσαλονίκη: Παραδίδουμε το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη

18 Μαΐου 2023, 13:12
Χρόνος ανάγνωσης 6 λεπτά

Επιβάτης στην πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη ήταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο ίδιος έκανε για πρώτη φορά ολόκληρη τη διαδρομή, από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία και δήλωσε πως η κυβέρνησή του έκανε πράξη τη δέσμευσή της να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη.

«Η σημερινή εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Το Μετρό Θεσσαλονίκης, το πολύπαθο αυτό έργο, τίθεται πια σε δοκιμαστική λειτουργία και όσοι είχαν την ευκαιρία να μας συνοδεύσουν σήμερα, καθώς διανύσαμε την πρώτη γραμμή του Μετρό, διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση αυτή τήρησε στο ακέραιο τη δέσμευσή της. Να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη.

Ταυτόχρονα, όμως, προστατεύοντας και την εξαιρετικά πλούσια πολιτιστική κληρονομιά η οποία αναδείχθηκε μέσα από τα έργα κατασκευής του Μετρό.

Είναι πράγματι μία πολύ σημαντική μέρα σήμερα για τη Θεσσαλονίκη, για τους Θεσσαλονικείς, καθώς ένα όνειρο δεκαετιών γίνεται πια πράξη.

Θέλω να ευχαριστήσω όλες και όλους όσοι εργάστηκαν με πολύ μεγάλο κόπο για να μπορέσουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, για να περάσουμε από την απάτη των μουσαμάδων στην πραγματικότητα ενός έργου το οποίο ξεκινά τη δοκιμαστική του λειτουργία.

Ραντεβού στο Σταθμό Βενιζέλου, όπου εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε με πόση μεγάλη προσοχή και σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά γίνεται η επανατοποθέτηση των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων. Έτσι, όπως σας είπα, να κάνουμε πραγματικά πράξη το μετρό της Θεσσαλονίκης, να μην είναι απλά ένα σημαντικό μεταφορικό έργο αλλά ουσιαστικά ένα ζωντανό μουσείο.

Πιστεύω ένα Μετρό μοναδικό στον κόσμο που ίσως από μόνο του να αξίζει μία επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη», δήλωσε ο πρωθυπουργός

Ανακοίνωσε μάλιστα ότι τώρα που γίνεται πράξη και το Μετρό της Θεσσαλονίκης η εταιρεία “Αττικό Μετρό” θα μετονομαστεί σε “Ελληνικό Μετρό”.

Τον πρωθυπουργό σε αυτό το ταξίδι συνόδευαν ο υπουργός επικρατείας αρμόδιος για θέματα μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης ο υφυπουργός υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο πρόεδρος της “Αττικό Μετρό” Νίκος Ταχιάος.

Το ίδιο δρομολόγιο έκανα νωρίτερα από τον πρωθυπουργό και οι δημοσιογράφοι με ξεναγό τον Νίκο Ταχιάο.

Από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το συντριβάνι η κίνηση του συρμού έγινε με χειριστή και με ταχύτητα έως τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ από το συντριβάνι μέχρι το αμαξοστάσιο με άλλο συρμό που κινήθηκε αυτόματα και με ταχύτητα που έφτασε μέχρι τα 70 έως 80 χιλιόμετρα την ώρα.

Στο αμαξοστάσιο ο πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στο Κέντρο Ελέγχου λειτουργίας του Μετρό.

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Γαστούνη: 48ωρη προθεσμία στην 60χρονη οδηγό για τον θάνατο της ηλικιωμένης σκυλίτσας

Κύμα οργής και αποτροπιασμού σε ολόκληρη τη χώρα συνεχίζει να

Αυστραλιανά ΜΜΕ: Οι ελληνικές αρχές «μπλοκάρουν» την έκδοση του Τζέιμς Δαλαμάγκα λόγω παραγραφής

Πολιτικές και δικαστικές προεκτάσεις λαμβάνει η πολύκροτη υπόθεση της σύλληψης

Τραγωδία στο 424 Νοσοκομείο: Σε δίκη 12 γιατροί και νοσηλευτές για τον θάνατο του 27χρονου στρατιώτη Νίκου Γκάτση

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου παραπέμπονται δώδεκα γιατροί και νοσηλευτές του

Augsburger Allgemeine: SOS για τους τουρίστες στην Κρήτη λόγω των επιθέσεων από λαγοκέφαλους

Μετά τις επίσημες ανακοινώσεις της ελληνικής κυβέρνησης για την επιδότηση

«Θόλωσα από το χασίς, ζητώ συγγνώμη» – Σοκάρει η βήμα προς βήμα απολογία του δολοφόνου της Σταυρούλας στα Χανιά

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο νου περιλαμβάνει η απολογία