Κύμα «φυγής» φαίνεται να έχει πιάσει τελευταία στελέχη της «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», καθώς από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού αποχώρησαν άλλα δυο στελέχη.
Μετά τις αποχωρήσεις του Βασίλη Κοκοτσάκη και του πτέραρχου ε.α. Αθανάσιου Παπανικολάου, ακόμη δύο στελέχη ανακοίνωσαν ότι αποσύρουν τη στήριξή τους από το κίνημα της Μαρίας Καρυστιανού.
Η νέα αναταραχή στην «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» της Μαρίας Καρυστιανού έρχεται από την Κρήτη, καθώς, σύμφωνα με το Cretalive.gr, οι Αχιλλέας Ρομπογιαννάκης από τις Μοίρες και Αγγελική Λενακάκη από το Τυμπάκι αποχωρούν από την Περιφερειακή Οργάνωση Πολιτών Κρήτης του κινήματος.
Στην κοινή τους ανακοίνωση, οι δύο αποχωρήσαντες αφήνουν σαφείς αιχμές για τον τρόπο λειτουργίας του κόμματος σε κεντρικό επίπεδο. «Η συμμετοχή μας στην προσπάθεια αυτή ξεκίνησε με μοναδικό κίνητρο την προσφορά στην κοινωνία και την πίστη σε κοινές αρχές», αναφέρουν, σημειώνοντας ωστόσο ότι «η εξέλιξη των πραγμάτων και ο τρόπος λειτουργίας του κινήματος σε κεντρικό επίπεδο δεν συνάδουν πλέον με τις προσωπικές μας αξίες».
Παράλληλα, υπογραμμίζουν ότι η ενασχόληση με τα κοινά προϋποθέτει «ειλικρίνεια, διαφάνεια και σεβασμό», ενώ δηλώνουν ότι ταυτίζονται με την απόφαση του Βασίλη Κοκοτσάκη να αποχωρήσει.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα


