Κλιμάκιο της ΝΔ υπό τον Θάνο Πλεύρη επισκέφθηκε την Αργολίδα

25 Ιουνίου 2026, 15:16
Χρόνος ανάγνωσης 6 λεπτά

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο με επικεφαλής τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου και Βουλευτή Α΄ Αθηνών Θάνο Πλεύρη, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αργολίδα.

Στο κλιμάκιο μετείχαν ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Βουλευτής Αργολίδας Γιάννης Ανδριανός, ο Πρόεδρος της ΔΕΕΠ Αργολίδας Παναγιώτης Ζαχαριάς και τοπικά κομματικά στελέχη.

Ο κ. Πλεύρης είχε διαδοχικές συναντήσεις με τον Δήμαρχο Άργους-Μυκηνών Γιάννη Μαλτέζο, τον Δήμαρχο Ναυπλιέων Δημήτρη Ορφανό και τον Αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας Βασίλη Σιδέρη. Συζητήθηκαν ζητήματα σχετικά με την τοπική ανάπτυξη, τις υποδομές, την καθημερινότητα των πολιτών, καθώς και οι προτεραιότητες της Κυβέρνησης για την περαιτέρω ενίσχυση της αναπτυξιακής δυναμικής της περιοχής.

Στο Άργος, ο κ. Πλεύρης επισκέφθηκε εμπορικά καταστήματα στο κέντρο της πόλης και συνομίλησε με επαγγελματίες, εργαζόμενους και πολίτες, ακούγοντας από κοντά τις απόψεις και τις ανάγκες τους.

Ακολούθως, πραγματοποίησε συνάντηση με εκπροσώπους συσκευαστηρίων και αγρότες στα Ίρια Ναυπλίου, όπου συζητήθηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας, οι ανάγκες της αγροτικής παραγωγής και οι δυνατότητες περαιτέρω στήριξης των τοπικών προϊόντων και των εξαγωγικών δραστηριοτήτων της περιοχής.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με τη διευρυμένη συνεδρίαση της ΔΕΕΠ Αργολίδας στη Νέα Κίο, με τη συμμετοχή στελεχών των ΔΗΜΤΟ του νομού. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκαν ζητήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία, το κυβερνητικό έργο, καθώς και οι προτεραιότητες της επόμενης περιόδου.

Ολοκληρώνοντας την επίσκεψή του, ο κ. Πλεύρης δήλωσε: «Ευχαριστώ θερμά για την υποδοχή και για την ευκαιρία να βρεθώ σήμερα στην Αργολίδα, έναν τόπο με ξεχωριστή ιστορική και πολιτιστική σημασία.

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με εντολή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, βρίσκεται διαρκώς δίπλα στις τοπικές κοινωνίες. Μέσα από αυτές τις επισκέψεις έχουμε τη δυνατότητα να συζητούμε απευθείας με τους πολίτες, την αυτοδιοίκηση, τους παραγωγικούς φορείς και τους ανθρώπους της αγοράς, να ακούμε τις ανάγκες τους και να αξιολογούμε την πορεία των παρεμβάσεων που υλοποιούνται σε κάθε περιοχή της χώρας.

Στις συναντήσεις που είχαμε σήμερα με τους Δημάρχους, τους εκπροσώπους του αγροτικού κόσμου, τους επαγγελματίες και τα στελέχη της Παράταξης, επιβεβαιώθηκε ότι η Αργολίδα διαθέτει σημαντικές αναπτυξιακές δυνατότητες. Η στήριξη της πρωτογενούς παραγωγής, η ενίσχυση των υποδομών και η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών παραμένουν σταθερές προτεραιότητες.

Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνέπεια και σταθερότητα, ώστε η ανάπτυξη να φτάνει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και να μεταφράζεται σε απτά αποτελέσματα για τους πολίτες».

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κ. Μητσοτάκης: Υποχρέωσή μας για να κρατήσουμε ασφαλή την Ελλάδα, να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογνωσίας

Υποχρέωσή μας για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή, είναι

Θεσσαλονίκη: Ο ΟΑΣΘ προσλαμβάνει 171 οδηγούς – Για πρώτη φορά δεκτοί και απόφοιτοι υποχρεωτικής εκπαίδευσης

Κάλεσμα στους επαγγελματίες οδηγούς να ενταχθούν στο δυναμικό του ΟΑΣΘ

Επίσκεψη κλιμακίου της Νέας Δημοκρατίας στη Λακωνία

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο

Επίσκεψη κλιμακίων της ΝΔ υπό Όλγα Κεφαλογιάννη και Κώστα Κατσαφάδο στην Τρίπολη

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, δύο

Επίσκεψη κλιμακίου της Νέας Δημοκρατίας στη Μεγαλόπολη – Νίκος Παπαθανάσης: «Δίνουμε λύσεις στα προβλήματα, υλοποιούμε τις δεσμεύσεις μας προς τους συμπολίτες μας»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο