Η εγκάρδια συνομιλία Μητσοτάκη-Μπάιντεν στη δεξίωση του Αμερικανού προέδρου

22 Σεπτεμβρίου 2022, 8:45
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόβσκι – Μητσοτάκη παραβρέθηκε σε δεξίωση που παρέθεσε ο αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν προς τιμή των ηγετών που συμμετέχουν στην εβδομάδα Υψηλού Επιπέδου της 77ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε εγκάρδια συνομιλία με τον αμερικανό πρόεδρο, ο οποίος θυμήθηκε λεπτομέρειες της πρόσφατης επίσκεψης του πρωθυπουργού στον Λευκό Οίκο.

Ο Πρωθυπουργός είχε επίσης συνομιλία με τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ. Στο επίκεντρο της συζήτησης ήταν η ενεργειακή κρίση, καθώς οι δυο ηγέτες μοιράζονται τις ίδιες ανησυχίες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ευάγγελος Τουρνάς: «Θα ελέγξουμε τους Δήμους έναν προς έναν» – Καταγγελίες για καθυστερήσεις στην πυροπροστασία παρά τα κονδύλια

Σημαντικές καθυστερήσεις στην απορρόφηση και αξιοποίηση των κρατικών κονδυλίων για

ΠΑΣΟΚ προς Παύλο Μαρινάκη: Δεν καταδικάστηκαν για 1 email αλλά για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων

Για «κράτος λάφυρο στα χέρια του κόμματος και των πολιτικών

Παύλος Μαρινάκης: Η αντιπολίτευση πάνω σε ένα υπαρκτό, εισαγόμενο και πολύ μεγάλο πρόβλημα για κάθε νοικοκυριό, λαϊκίζει απίστευτα και γι’ αυτό έχει αυτή την τύχη στις δημοσκοπήσεις

«Το ερώτημα αυτό πρέπει να το απευθύνετε στον κ. Τσίπρα

Κώστας Τσουκαλάς κατά κόμματος Αλέξη Τσίπρα: Στο ζήτημα του ιδιωτικού χρέους δεν μπορείς να είσαι και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα

«Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βρει λύση που να συμφέρει

Θεσσαλονίκη: Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου – Εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το υπουργείο. Υποδομών και Μεταφορών

Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου καθώς