Η απαλλαγή τελών κινητής στους νέους άλλη μια δέσμευση που υλοποίησε η κυβέρνηση Μητσοτάκη

10 Ιανουαρίου 2022, 18:07
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

«Από σήμερα, όπως είχαμε δεσμευτεί, όλοι οι νέοι μας 15-29 ετών απαλλάσσονται πλήρως από τα τέλη κινητής τηλεφωνίας. Ο λογαριασμός τους θα είναι φθηνότερος κατά 12% έως και 20%» γράφει σε ανάρτηση του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Αρκεί να δηλώσουν τον αριθμό τους στη νέα πλατφόρμα http://mobilefees.gov.gr» σημειώνει ο πρωθυπουργός.

Δείτε την ανάρτηση

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ για έργα ύδρευσης και αφαλάτωσης σε 9 νησιά από το ΥΠΕΝ

Υπεγράφη σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

Ο Κ. Μητσοτάκης στο Ellinikon Sports Park οδήγησε αγωνιστικό αυτοκίνητο στην υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το απόγευμα το Ellinikon Sports

ΥΠΕΝ: 10 έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε 9 νησιωτικούς δήμους

Υπεγράφη σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

Σταύρος Καλαφάτης: “Η επένδυση στη γνώση δεν είναι πολυτέλεια είναι εθνική προτεραιότητα και εργαλείο ισχύος για τη χώρα μας”

“Η σημερινή τελετή υπογραφής του Μνημονίου Συναντίληψης και Συνεργασίας μεταξύ

Δημήτρης Μαρκόπουλος: Σήμερα είναι μια ημέρα ιστορική για τη διαχείριση του Ιδιωτικού Χρέους των Ελλήνων – Ημέρα δικαίωσης για πάνω από 100.000

«Η κυβέρνηση δεν “παίζει” ούτε “πετάει την μπάλα στην εξέδρα”