Η ανάρτηση-μήνυμα Μητσοτάκη από την Ψέριμο

2 Ιουνίου 2022, 15:16
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε την Ψέριμο με τους λιγοστούς κατοίκους και το ένα στρατιωτικό φυλάκιο.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε βρεθεί στο ακριτικό νησί και το 2017, τότε ως πρόεδρος της ΝΔ και σήμερα το επισκέφθηκε για πρώτη φορά ως πρωθυπουργός.

Μάλιστα, στις αρχές του έτους, στο νησί τοποθετήθηκε μετά από χρόνια στρατιωτικός ιατρός, ο οποίος είχε δεχθεί ένα απροσδόκητο τηλεφώνημα από τον κ. Μητσοτάκη.

Σήμερα, ο πρωθυπουργός ανέβασε στο λογαριασμό του στο Instagram μια φωτογραφία από την Ψέριμο με χρωματισμένη την ελληνική σημαία πάνω στους βράχους και έγραψε: «Ψέριμος. Εκεί που το γαλάζιο του Αιγαίου συναντά το γαλάζιο της σημαίας!».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Στο Λουξεμβούργο ο Σταύρος Παπασταύρου για τα Συμβούλια των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: «Ολοκληρώσαμε και παραδώσαμε οικισμό εργατικών κατοικιών στην Κυρακαλή Γρεβενών που εκκρεμούσε για πάνω από 20 χρόνια»

Τις εργατικές κατοικίες του οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών εγκαινίασε την Πέμπτη

Σε τροχιά διάλυσης ο ΣΥΡΙΖΑ μετά το σφυροκόπημα της μειοψηφίας στην Πολιτική Γραμματεία

Σε τροχιά βαθιάς εσωκομματικής κρίσης περιήλθε ο ΣΥΡΙΖΑ κατά τη

Παύλος Μαρινάκης για συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα: «Ή αγνοεί τους κανόνες ή οδηγεί τη χώρα σε νέες περιπέτειες»

Σκληρή επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε η κυβέρνηση δια

Αλέξης Τσίπρας: Στόχος η πρωτιά και ο σχηματισμός κυβέρνησης από την ΕΛ.Α.Σ. – Ο ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε τον κύκλο του

Τον στόχο του να κερδίσει την πρωτιά στις επόμενες εκλογές