Για κυβέρνηση που «επιδοτεί την “αρπαχτή” στην ενέργεια» κάνει λόγο ο Τσίπρας

22 Σεπτεμβρίου 2022, 15:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Για «κλοπή και αρπαχτή» στην ενέργεια προς όφελος των παρόχων με αφορμή τον νέο μηχανισμό επιδότησης, μίλησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξης Τσίπρας, κατά τη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους εργαζομένων της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ «για την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά ενέργειας και τους δυσβάσταχτους λογαριασμούς».

Δείτε το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ευάγγελος Τουρνάς: «Θα ελέγξουμε τους Δήμους έναν προς έναν» – Καταγγελίες για καθυστερήσεις στην πυροπροστασία παρά τα κονδύλια

Σημαντικές καθυστερήσεις στην απορρόφηση και αξιοποίηση των κρατικών κονδυλίων για

ΠΑΣΟΚ προς Παύλο Μαρινάκη: Δεν καταδικάστηκαν για 1 email αλλά για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων

Για «κράτος λάφυρο στα χέρια του κόμματος και των πολιτικών

Παύλος Μαρινάκης: Η αντιπολίτευση πάνω σε ένα υπαρκτό, εισαγόμενο και πολύ μεγάλο πρόβλημα για κάθε νοικοκυριό, λαϊκίζει απίστευτα και γι’ αυτό έχει αυτή την τύχη στις δημοσκοπήσεις

«Το ερώτημα αυτό πρέπει να το απευθύνετε στον κ. Τσίπρα

Κώστας Τσουκαλάς κατά κόμματος Αλέξη Τσίπρα: Στο ζήτημα του ιδιωτικού χρέους δεν μπορείς να είσαι και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα

«Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βρει λύση που να συμφέρει

Θεσσαλονίκη: Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου – Εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το υπουργείο. Υποδομών και Μεταφορών

Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου καθώς