Γεωργιάδης: Υπέρβαση του στόχου απορρόφησης του Ταμείου Ανάκαμψης για το 2025 – Πάνω από 1 δισ. ευρώ σε έργα Υγείας την τελευταία διετία

30 Δεκεμβρίου 2025, 16:55
Χρόνος ανάγνωσης 6 λεπτά

Σημαντικό ορόσημο για την πορεία των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας χαρακτήρισε ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης την επίτευξη –και υπέρβαση– του στόχου απορρόφησης του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος 2025, επισημαίνοντας ότι η πρόοδος των τελευταίων δύο ετών αποτυπώνει τη συστηματική προσπάθεια του Υπουργείου. Όπως ανέφερε, η απορρόφηση των πόρων του Ταμείου για το 2025 έφτασε τα 615 εκατομμύρια ευρώ, υπερβαίνοντας τον αρχικό στόχο κατά 22%, ενώ συνολικά την τελευταία διετία έχουν επενδυθεί πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε δράσεις που αφορούν την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Στη δήλωσή του, ο Υπουργός σημείωσε ότι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά καταγράφεται ρεκόρ απορροφητικότητας, καθώς το 2024 αξιοποιήθηκαν 400 εκατομμύρια ευρώ, υπερκαλύπτοντας τον στόχο κατά 71%. Υπογράμμισε ότι οι πόροι αυτοί κατευθύνθηκαν σε κρίσιμους τομείς, όπως ο εκσυγχρονισμός νοσοκομείων και κέντρων υγείας, η προμήθεια νέου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, οι εξετάσεις προσυμπτωματικού ελέγχου, τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία, η ψηφιακή αναβάθμιση υπηρεσιών, η μεταρρύθμιση της ψυχικής υγείας και η κατ’ οίκον φροντίδα ασθενών.

Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωση του Υπουργού Υγείας:

«Η σημερινή ημέρα είναι ακόμα ένα ορόσημο για τη συστηματική και επίμονη εργασία όλων μας στο Υπουργείο Υγείας τα τελευταία 2 χρόνια. Για ακόμα μία χρονιά όχι μόνο πετύχαμε τον στόχο απορρόφησης του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος 2025 για το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, αλλά και τον υπερβήκαμε σημαντικά.

Κλείνουμε τη χρονιά πετυχαίνοντας απορρόφηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ύψους 615.000.000€, υπερκαλύπτοντας τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κατά 22%.

Για 2η συνεχή χρονιά πετυχαίνουμε, σε πείσμα των ψευδολογούντων, ρεκόρ απορροφητικότητας καθώς και το 2024 οι πόροι που αξιοποιήθηκαν ανήλθαν στα 400.000.000€ υπερκαλύπτοντας τον σχετικό στόχο κατά 71%.

Τα τελευταία 2 χρόνια πάνω από 1 δισεκατομμύριο Ευρώ έχει επενδυθεί προς όφελος των Ελλήνων Πολιτών για εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των υποδομών των Νοσοκομείων και Κέντρων Υγείας, προμήθεια νέου και πρωτοποριακού ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, διενέργεια εξετάσεων προσυμπτωματικού ελέγχου για τα μείζονα νοσήματα σε εκατομμύρια συμπολίτες μας, διενέργεια δεκάδων χιλιάδων δωρεάν απογευματινών χειρουργείων μειώνοντας δραστικά τη λίστα αναμονής, εισαγωγή νέων ψηφιακών εργαλείων όπως το Myhealthapp και το 1566 για την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, μεταρρύθμιση της Ψυχικής Υγείας και ποιοτική φροντίδα ασθενών στο σπίτι.

Το Εθνικό Σύστημα Υγείας άλλαξε και οι Έλληνες πολίτες καθώς τα έργα ολοκληρώνονται θα απολαμβάνουν όλο και ποιοτικότερες υπηρεσίες.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνάντησε τον πρώτο Έλληνα αστροναύτη και επιστράτευσε ατάκα από το Toy Story

Με μια άκρως νεανική και χιουμοριστική διάθεση επέλεξε ο πρωθυπουργός

Στ. Καλαφάτης: «Πρότυπο σύγχρονου Ιεράρχη ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος που δεν διστάζει να διαλεχθεί με την επιστήμη»

“Πρόκειται για μια σπουδαία αναγνώριση για τον θρησκευτικό ηγέτη των

Μ. Χαρακόπουλος: Ο κ. Τσίπρας άφησε πίσω του σωρεία δεινών – Έφυγε ως ένας αποτυχημένος πρωθυπουργός

«Θεωρώ ότι είναι εθνικό κεφάλαιο ο Κώστας Καραμανλής και πιστεύω

Βουλή: Ολοκληρώθηκε η πρώτη επεξεργασία του νομοσχεδίου για ίση αμοιβή μεταξύ ανδρών και γυναικών και ένταξη υγειονομικών στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα

Ολοκληρώθηκε στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, η πρώτη επεξεργασία

Χρ. Δήμας: Ξεκινά η δημοπράτηση του πρότυπου σχολικού γυμναστηρίου, στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας

Προσθήκη Γυμναστηρίου στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας-Γιαννιτσάνικα, ανακοίνωσε ο υπουργός