Γεωργιάδης για Πολάκη: Λυπάμαι που ένας βουλευτής και πρώην υπουργός γίνεται ρεζίλι

31 Ιανουαρίου 2022, 21:56
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Άδωνις Γεωργιάδης με ανάρτησή του στο Twitter σχολίασε το νέο επεισόδιο στη Βουλή με πρωταγωνιστή τον Παύλο Πολάκη.

 Συγκεκριμένα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων έγραψε:

“Ο κ. Πολάκης, παρά την διακοπή της συνεδριάσεως, καθώς κατά τον Πρόεδρο παραβίαζε τον κανονισμό, αρνείται να κατέβει από το βήμα και φωνάζει επί δεκάλεπτο μόνος του. Δεν έχω μιλήσει καθόλου. Λυπούμαι που δεν τον συγκρατούν και ένας βουλευτής και πρώην υπουργός γίνεται τόσο ρεζίλι”.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο