«Γαλάζιο» τραπέζωμα Μπρατάκου-Μαρινάκη σε υπουργούς και βουλευτές – Ποιοι έδωσαν το παρών

22 Σεπτεμβρίου 2022, 12:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργό Γιάννης Μπρατάκος και ο γραμματέας της ΝΔ Παύλος Μαρινάκης παρέθεσαν δείπνο, στο οποίο, μεταξύ άλλων, έδωσαν το «παρών» ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης και οι βουλευτές Ευριπίδης Στυλιανίδης, Νικήτας Κακλαμάνης (Α’ Αθηνών), Χάρης Θεοχάρης (Νότιος Τομέας Αθηνών), Μακάριος Λαζαρίδης (Καβάλας), Ιάσων Φωτήλας (Αχαΐας) και Βασίλης Οικονόμου (Α’ Ανατολικής Αττικής.

Την συνάντηση αποκάλυψε στο Twitter ο Ιάσονας Φωτήλας , με το μήνυμα «προχωράμε όλοι μαζί δυνατά».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ευάγγελος Τουρνάς: «Θα ελέγξουμε τους Δήμους έναν προς έναν» – Καταγγελίες για καθυστερήσεις στην πυροπροστασία παρά τα κονδύλια

Σημαντικές καθυστερήσεις στην απορρόφηση και αξιοποίηση των κρατικών κονδυλίων για

ΠΑΣΟΚ προς Παύλο Μαρινάκη: Δεν καταδικάστηκαν για 1 email αλλά για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων

Για «κράτος λάφυρο στα χέρια του κόμματος και των πολιτικών

Παύλος Μαρινάκης: Η αντιπολίτευση πάνω σε ένα υπαρκτό, εισαγόμενο και πολύ μεγάλο πρόβλημα για κάθε νοικοκυριό, λαϊκίζει απίστευτα και γι’ αυτό έχει αυτή την τύχη στις δημοσκοπήσεις

«Το ερώτημα αυτό πρέπει να το απευθύνετε στον κ. Τσίπρα

Κώστας Τσουκαλάς κατά κόμματος Αλέξη Τσίπρα: Στο ζήτημα του ιδιωτικού χρέους δεν μπορείς να είσαι και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα

«Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βρει λύση που να συμφέρει

Θεσσαλονίκη: Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου – Εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το υπουργείο. Υποδομών και Μεταφορών

Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου καθώς