Γ. Ανδριανός: Στη Φωκίδα ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης – Συναντήθηκε με αγρότες και κτηνοτρόφους

2 Μαΐου 2026, 16:40
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Το Ευπάλιο Φωκίδας επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιάννης Ανδριανός μαζί με τον Υφυπουργό Δικαιοσύνης και Βουλευτή Φωκίδος Γιάννη Μπούγα, όπου πραγματοποίησε συνάντηση με αγρότες, κτηνοτρόφους και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, στο Δημοτικό Μέγαρο Ευπαλίου. Είχε προηγηθεί σύσκεψη του Υπουργού Μαργαρίτη Σχοινά με τους φορείς της Φωκίδας στην Άμφισσα στις 23.04.

Στη συνάντηση, που έγινε με πρωτοβουλία του Υφυπουργού Δικαιοσύνης, συμμετείχαν ακόμη ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης για θέματα αγροτικής ανάπτυξης Κώστας Αποστολόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Φωκίδας Γιώργος Δελμούζος, και ο Δήμαρχος Δωρίδας Δημήτρης Γιαννόπουλος.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, οι παραγωγοί και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής έθεσαν απευθείας στον Υφυπουργό τα ζητήματα που τους απασχολούν, με έμφαση στα προβλήματα που έχουν προκύψει για την κτηνοτροφία λόγω της ευλογιάς, καθώς και στα μέτρα οικονομικής στήριξης και ανασύστασης των ποιμνίων.

Ο κ. Ανδριανός άκουσε τις τοποθετήσεις των παρευρισκομένων, απάντησε στα ερωτήματα που τέθηκαν και παρουσίασε τις παρεμβάσεις του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για τη στήριξη των πληγέντων κτηνοτρόφων και την αντιμετώπιση των άμεσων αναγκών του πρωτογενούς τομέα στην περιοχή.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο έργο του Αναδασμού της Πεδιάδας Μόρνου, με τον Υφυπουργό να παρουσιάζει το χρονοδιάγραμμα των ενεργειών του Υπουργείου για την ολοκλήρωσή του, αναγνωρίζοντας τη σημασία του έργου για την αγροτική ανάπτυξη της περιοχής.

Ο Υφυπουργός υπογράμμισε ότι η Κυβέρνηση και το Υπουργείο παραμένουν σταθερά δίπλα στους ανθρώπους της παραγωγής, με συνεχή παρουσία στην περιφέρεια, ουσιαστικό διάλογο με τους πολίτες και πρακτικές λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

«Η απευθείας επικοινωνία με τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους είναι απαραίτητη για να μπορούμε να παρεμβαίνουμε με τρόπο ουσιαστικό και αποτελεσματικό. Ακούμε τα προβλήματα, συνεργαζόμαστε με την αυτοδιοίκηση και τους φορείς της περιοχής και προχωρούμε στις αναγκαίες ενέργειες για τη στήριξη της παραγωγής και της τοπικής οικονομίας», δήλωσε ο κ. Ανδριανός.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα παραγωγικό κλίμα, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της συνεργασίας ανάμεσα στο Υπουργείο, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους ανθρώπους του πρωτογενούς τομέα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την προώθηση λύσεων με άμεσο και απτό αποτέλεσμα.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μ. Χαρακόπουλος: Ο κ. Τσίπρας άφησε πίσω του σωρεία δεινών – Έφυγε ως ένας αποτυχημένος πρωθυπουργός

«Θεωρώ ότι είναι εθνικό κεφάλαιο ο Κώστας Καραμανλής και πιστεύω

Βουλή: Ολοκληρώθηκε η πρώτη επεξεργασία του νομοσχεδίου για ίση αμοιβή μεταξύ ανδρών και γυναικών και ένταξη υγειονομικών στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα

Ολοκληρώθηκε στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, η πρώτη επεξεργασία

Χρ. Δήμας: Ξεκινά η δημοπράτηση του πρότυπου σχολικού γυμναστηρίου, στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας

Προσθήκη Γυμναστηρίου στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας-Γιαννιτσάνικα, ανακοίνωσε ο υπουργός

Πηγές ΥΠΕΝ: Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Πακέτο για τα Ευρωπαϊκά Δίκτυα Ενέργειας της ΕΕ – Στο επίκεντρο οι διασυνδέσεις και η ενεργειακή ασφάλεια

Εγκρίθηκε σήμερα από το Συμβούλιο Υπουργών Ενέργειας της ΕΕ στο

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τέλος ο β’ γύρος στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές

Υπερψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης