Επικοινωνία Μητσοτάκη με τους ηγέτες Κατάρ και Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων

28 Φεβρουαρίου 2026, 7:02
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε το απόγευμα του Σαββάτου, 28/02 τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Εμίρη του Κατάρ, Ταμίμ μπιν Χαμάντ Αλ Τανί, καθώς και με τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Μοχάμεντ μπιν Ζαγιέντ Αλ Ναχιάν.

Κατά τη διάρκεια των επικοινωνιών, συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν και στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και η κατάσταση ασφαλείας.

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Στο Λουξεμβούργο ο Σταύρος Παπασταύρου για τα Συμβούλια των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: «Ολοκληρώσαμε και παραδώσαμε οικισμό εργατικών κατοικιών στην Κυρακαλή Γρεβενών που εκκρεμούσε για πάνω από 20 χρόνια»

Τις εργατικές κατοικίες του οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών εγκαινίασε την Πέμπτη

Σε τροχιά διάλυσης ο ΣΥΡΙΖΑ μετά το σφυροκόπημα της μειοψηφίας στην Πολιτική Γραμματεία

Σε τροχιά βαθιάς εσωκομματικής κρίσης περιήλθε ο ΣΥΡΙΖΑ κατά τη

Παύλος Μαρινάκης για συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα: «Ή αγνοεί τους κανόνες ή οδηγεί τη χώρα σε νέες περιπέτειες»

Σκληρή επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε η κυβέρνηση δια

Αλέξης Τσίπρας: Στόχος η πρωτιά και ο σχηματισμός κυβέρνησης από την ΕΛ.Α.Σ. – Ο ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε τον κύκλο του

Τον στόχο του να κερδίσει την πρωτιά στις επόμενες εκλογές