Επικοινωνία Μητσοτάκη με τους ηγέτες Κατάρ και Ην. Αραβικών Εμιράτων

28 Φεβρουαρίου 2026, 19:10
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Τηλεφωνικές επαφές με τους ηγέτες του Κόλπου είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο των ραγδαίων εξελίξεων στη Μέση Ανατολή. Ο Πρωθυπουργός επικοινώνησε με τον Εμίρη του Κατάρ, Σεΐχη Tamim bin Hamad Al Thani, καθώς και με τον Πρόεδρο των Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σεΐχη Mohamed bin Zayed Al Nahyan.

Κατά τις συνομιλίες τους, συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν και η ευρύτερη κατάσταση στη Μέση Ανατολή, με έμφαση στις προκλήσεις ασφάλειας και στη σταθερότητα της περιοχής.

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ για έργα ύδρευσης και αφαλάτωσης σε 9 νησιά από το ΥΠΕΝ

Υπεγράφη σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

Ο Κ. Μητσοτάκης στο Ellinikon Sports Park οδήγησε αγωνιστικό αυτοκίνητο στην υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το απόγευμα το Ellinikon Sports

ΥΠΕΝ: 10 έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε 9 νησιωτικούς δήμους

Υπεγράφη σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

Σταύρος Καλαφάτης: “Η επένδυση στη γνώση δεν είναι πολυτέλεια είναι εθνική προτεραιότητα και εργαλείο ισχύος για τη χώρα μας”

“Η σημερινή τελετή υπογραφής του Μνημονίου Συναντίληψης και Συνεργασίας μεταξύ

Δημήτρης Μαρκόπουλος: Σήμερα είναι μια ημέρα ιστορική για τη διαχείριση του Ιδιωτικού Χρέους των Ελλήνων – Ημέρα δικαίωσης για πάνω από 100.000

«Η κυβέρνηση δεν “παίζει” ούτε “πετάει την μπάλα στην εξέδρα”