«Έπαψε να είναι συνομιλητής μου» λέει για τον Μητσοτάκη ο Ερντογάν και απειλεί!

29 Μαΐου 2022, 15:00
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά

Νέες εμπρηστικές δηλώσεις με αποδέκτη τον Κυριάκο Μητσοτάκη έκανε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, καθώς επέστρεφε από το Αζερμπαϊτζάν.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Yeni Safak, ο Τούρκος πρόεδρος, μιλώντας σε δημοσιογράφους αναφέρθηκε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη λέγοντας πως έπαψε πλέον να είναι συνομιλητής του.

«O Μητσοτάκης δεν είναι πλέον συνομιλητής μου. Γιατί; Αντιμετωπίζω ανθρώπους που ασκούν πολιτική με σωστό τρόπο. Θα μου μιλήσεις, θα φάμε, θα πιούμε, «ας μην βάλουμε τρίτες χώρες ή πρόσωπα ανάμεσά μας», θα το υποσχεθείς. Θα περάσουν 15 μέρες μετά, θα πας στις ΗΠΑ, θα μιλήσεις κατά της Τουρκίας στο αμερικανικό Κογκρέσο. Τι είναι αυτό; Για το χειροκρότημα πήγε εκεί. Συγγνώμη. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα με αυτούς. Υπάρχει μόνο ένα πράγμα να κάνουμε. Είμαστε φίλοι με αυτούς που είναι φίλοι μαζί μας, αλλά πρέπει να ξέρουν καλά πως θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται με αυτούς που μας βλέπουν ως εχθρό» είπε.

«Τερματίσαμε τις Συνεδριάσεις του Στρατηγικού Συμβουλίου Υψηλού Επιπέδου με την Ελλάδα; Το εξηγήσαμε αυτό; Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει “Ελλάδα, τακτοποίησε τον εαυτό σου”. Δεν τακτοποιήσατε τον εαυτό σας, οπότε καταργήσαμε το Στρατηγικό Συμβούλιο Υψηλού Επιπέδου. Ο Μητσοτάκης δεν είναι πλέον συνομιλητής μου από τώρα. Γιατί; Αντιμετωπίζω ανθρώπους που ασκούν πολιτική με προσωπικό τρόπο» συνέχισε στο παραλήρημα του

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΗΠΑ: Δικαστής ζητά εξηγήσεις για την καλυμμένη πρόσοψη του Κέντρου Κένεντι μετά την αφαίρεση του ονόματος Τραμπ

Νέο επεισόδιο προστίθεται στη δικαστική διαμάχη γύρω από τη μετονομασία

Ιράν: Έντονη κριτική στην Ουάσιγκτον για τη στάση της μετά την υπογραφή του μνημονίου συνεννόησης

Σοβαρές επιφυλάξεις για την ειλικρίνεια της αμερικανικής πλευράς εκφράζει η

Μήνυμα ενότητας από τους ηγέτες Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Πολωνίας και Βρετανίας ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ

Μήνυμα ενότητας της Ευρώπης ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ

ΗΠΑ: 20 εκατ. βαρέλια πετρελαίου πέρασαν από το Στενό του Ορμούζ σε 24 ώρες

Περίπου 20 εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου μεταφέρθηκαν μέσω του Στενού

Αστεροειδής θα περάσει κοντά από τη Γη το Σάββατο – Καμία απειλή, ορατός με τηλεσκόπια

Ένα εντυπωσιακό αλλά απολύτως ασφαλές πέρασμα αστεροειδούς κοντά από τη