Απαντήσεις για τα μπόνους στη ΔΕΗ ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

30 Απριλίου 2022, 14:20
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

«Η απάντηση της ΔΕΗ για το σκάνδαλο των προκλητικών bonus 16 εκατ. ευρώ των golden boys του κ. Μητσοτάκη παραποιεί ανερυθρίαστα την αλήθεια», υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σε ανακοίνωση του.  

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αναφέρει ότι «η αλήθεια είναι απλή: το πρόγραμμα των bonus έχει ενεργοποιηθεί από τις 2 Ιανουαρίου του 2022 και ο κύριος Στάσσης και η παρέα του έχουν ήδη αποκτήσει 466.238 μετοχές, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ίδιας της Επιχείρησης στις 24 Φεβρουαρίου». Σημειώνει, ωστόσο, ότι «το θέμα δεν είναι μόνο τα ψέματα της ΔΕΗ, αλλά και η χυδαία αλαζονεία του κ. Μητσοτάκη που συνεχίζει να κρύβεται». Κατηγορεί τον πρωθυπουργό ότι «καλύπτει αδίστακτα τον εκλεκτό του, προκαλεί την κοινωνία και μετατρέπει τη ΔΕΗ σε κουμπαρά, την ώρα που οι λογαριασμοί ρεύματος διαλύουν τη χώρα». 

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σχολιάζει ότι «οι πολίτες ξέρουν ότι στους λογαριασμούς τους πληρώνουν τη ρήτρα Μητσοτάκη και το πλιάτσικο των φίλων του. Και σύντομα θα του στείλουν πίσω τον λογαριασμό».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Λαοθάλασσα στο Peñarrubia Lounge: Πάνω από 3.000 άνθρωποι στην εντυπωσιακή εκδήλωση του Τάκη Θεοδωρικάκου στο Καλαμάκι

Με πρωτοφανή επιτυχία και μια πραγματικά εντυπωσιακή προσέλευση που ξεπέρασε

Μητσοτάκης από το στρατόπεδο Παπάγου: Προτεραιότητα η θωράκιση της χώρας απέναντι σε υβριδικές απειλές

Μήνυμα ότι η ασφάλεια της χώρας δεν κρίνεται πλέον μόνο

ΣΥΡΙΖΑ: Η Νέα Δημοκρατία είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο

Στο ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο

Δείτε live την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Στο παρακάτω link θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του

Το πρόγραμμα των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο

Στην Πελοπόννησο συνεχίζονται αυτήν την εβδομάδα οι επισκέψεις κλιμακίων της