Ανδρέας Πάτσης: Η πρώτη ανάρτηση μετά τη διαγραφή του από τη ΝΔ

25 Οκτωβρίου 2022, 19:45
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Δεν σκοπεύει να παραδώσει την έδρα του στη Νέα Δημοκρατία ο Ανδρέας Πάτσης, καθώς στην πρώτη του αντίδραση μετά τη διαγραφή του, αναφέρεται στους πολίτες των Γρεβενών και τους διαβεβαιώνει ότι παραμένει ανεξάρτητος βουλευτής.

«Αγαπητοί Γρεβενιωτες και Γρεβενιωτισσες παραμένω Βουλευτής σας, Ανεξάρτητος» αναφέρει στην πρώτη του δήλωση μετά τη διαγραφή του από την ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας, ο βουλευτής Γρεβενών, Ανδρέας Πάτσης.

«Μέχρι τελευταίας στιγμής θα είμαι ο Ανδρέας που ξέρετε. Σας ευχαριστώ θερμά» συμπληρώνει ο ίδιος.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο