Αυξάνεται το νοσοκομειακό επίδομα των εντατικολόγων – Η ανάρτηση Οικονόμου

24 Νοεμβρίου 2022, 12:59
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Η κυβέρνηση προχωρά στην προσαύξηση του νοσοκομειακού επιδόματος για εντατικολόγους και ειδικευόμενους εντατικολόγους ανέφερε σε ανάρτησή του στο twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.

«Προχωράμε στην εισαγωγή για πρώτη φορά προσαύξησης του νοσοκομειακού επιδόματος για τους γιατρούς που υπηρετούν σε ΜΕΘ, καθώς και για τους γιατρούς που ασκούνται για την απόκτηση της εξειδίκευσης της εντατικής θεραπείας. Με σχέδιο αναβαθμίζουμε το Ε.Σ.Υ.» σημειώνει.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Νίκος Ανδρουλάκης από την Ρόδο: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»

Στις Καλυθιές Ρόδου περιόδευσε το απόγευμα της Κυριακής ο πρόεδρος

Άκης Σκέρτσος κατά Αλέξη Τσίπρα: «Αμετανόητος, αδιόρθωτος, διχαστικός και εν τέλει επικίνδυνος – Το “ηθικό πλεονέκτημα” είναι καταφύγιο των πολιτικών απατεώνων»

Ο Άκης Σκέρτσος εξαπέλυσε ολομέτωπη επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρας

Χαμός στους «Δημοκράτες» – Τα «βρόντηξε» η Θεοδώρα Τζάκρη κι έφυγε – Στέφανος Κασσελάκης: «Εγώ της ζήτησα να παραιτηθεί – Στο φιλελεύθερο κέντρο ο χώρος μας»

Θύελλα έχει ξεσπάσει στους «Δημοκράτες» μετά την παραίτηση της Θεοδώρας

Στην Κάσο και την Κάρπαθο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης αύριο 29/6 και την Τρίτη

Την Κάσο και την Κάρπαθο θα επισκεφθεί ο πρόεδος του

ΥΠΑΑΤ – ΑΑΔΕ: Ολοκληρώθηκε η  διαδικασία αποστολής προς πληρωμή ενισχύσεων 2025 για τον Πυλώνα Ι συνολικού ποσού  617,5 εκατ. ευρώ σε 529.494 μοναδικούς δικαιούχους

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ανακοινώνει ότι απέστειλε προς πληρωμή