Αυτός είναι ο φαρμακοποιός που πήρε τηλέφωνο για να συγχαρεί ο Μητσοτάκης! Δείτε γιατί!

19 Μαρτίου 2022, 13:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Επικοινωνία, είχε το πρωί του Σαββάτου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με τον φαρμακοποιό Παναγιώτη Πατέλη, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του πριν 15 ημέρες στο φαρμακείο της Χάλκης.

Ο Πρωθυπουργός, με το τηλεφώνημά του αυτό, θέλησε να τον συγχαρεί και να τον ευχαριστήσει για την απόφασή του να εγκατασταθεί στο νησί και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στους ακρίτες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Στο ΑΤ Συντάγματος ο Κυριάκος Μητσοτάκης για έκδοση νέας ταυτότητας – Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε, ο πρωί της Τετάρτης, ο

Αναθεώρηση Συντάγματος: Αμνηστία για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφος και εκλογικός νόμος στο επίκεντρο

Κατάργηση αμνηστίας για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφος εντός επικράτειας, εκλογικό

Δημήτρης Αβραμόπουλος για Qatargate: Όλη η ιστορία είναι μια μπούρδα – Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν θα απολογηθώ σε κανέναν

«Δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις» σημείωσε ο βουλευτής της

Κ. Μητσοτάκης: Ξεπεράσαμε τις προσδοκίες και στέλνουμε μήνυμα ασφάλειας σε όλους τους συνεπείς δανειολήπτες – Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία

«Η κυβέρνηση ξεπέρασε τις προσδοκίες και στέλνει μήνυμα ασφάλειας σε

Σταύρος Παπασταύρου: Όφελος 1 δισ. ευρώ ετησίως για τους καταναλωτές από τις νησιωτικές διασυνδέσεις

Τριπλό θετικό μήνυμα, χρηματοοικονομικό, ενεργειακό και όφελος για τους καταναλωτές