Άδ. Γεωργιάδης στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Πάτρας: «Το ΕΣΥ πηγαίνει προς τα εμπρός» – Εγκαινιάστηκαν νέος στεφανιογράφος και η αίθουσα του αιμοδυναμικού εργαστηρίου της καρδιολογικής κλινικής

18 Ιανουαρίου 2025, 16:50
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Το πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Πάτρας ήταν ο δεύτερος σταθμός της επίσκεψης του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος βρίσκεται από το πρωί του Σαββάτου στην αχαϊκή πρωτεύουσα, όπου εγκαινιάστηκαν ο νέος στεφανιογράφος και η νέα αίθουσα του αιμοδυναμικού εργαστηρίου της καρδιολογικής κλινικής. Παράλληλα, εγκαταστάθηκε η εργολαβία για την επέκταση του τμήματος επειγόντων περιστατικών και την κατασκευή της πεζογέφυρας σύνδεσης του νοσοκομείου με το συγκρότημα κτιρίων κλινικών λειτουργιών του πανεπιστημίου.

Όπως υπογράμμισε κατά την διάρκεια της ομιλίας του ο Άδωνις Γεωργιάδης, «με μεγάλη περηφάνια λέω ότι το ΕΣΥ πηγαίνει προς τα εμπρός, με τα προβλήματα που έχει, αλλά προς τα εμπρός» και πρόσθεσε: «Αυτή είναι η πραγματικότητα όσο κι αν κάποιοι θέλουν να την παρουσιάζουν διαφορετικά. Και δεν είναι μια δουλειά που κάνει μόνο ο υπουργός Υγείας, αλλά είναι μια δουλειά που πρωτίστως, πολύ πάνω από τον υπουργό, ανήκει στους εργαζόμενους του ΕΣΥ».

Απευθυνόμενος προς το προσωπικό του νοσοκομείου, είπε ότι «εάν θέλουμε να επικεντρωνόμαστε μόνο προβλήματα, τότε θα τα βλέπουμε όλα μαύρα» και πρόσθεσε: «Ούτε υπάρχει, ούτε δύναται να υπάρξει σύστημα υγείας στον πλανήτη, χωρίς προβλήματα. Όσα λεφτά κι αν ξοδέψεις, θα χρειάζεσαι περισσότερα. Όσο προσωπικό κι αν προσλάβεις, θα χρειάζεσαι περισσότερο. Γιατί στην πραγματικότητα οι ανάγκες για την υγεία δεν έχουν τέλος».

«Το ΕΣΥ κατά βάση», συνέχισε ο Άδωνις Γεωργιάδης, «ανήκει σε εσάς και εσείς πρέπει να το υπερασπίζεστε και να προβάλλετε το έργο που κάθε μέρα προσφέρει, διότι αντιμετωπίζει με επιτυχία 85.000 περιστατικά την ημέρα και 25 εκατομμύρια περιστατικά το χρόνο», προσθέτοντας: «Το ΕΣΥ παρέχει πραγματικά υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε χιλιάδες ανθρώπους, στις περισσότερες των περιπτώσεων, στο 99%, εντελώς δωρεάν και με τρόπο που πολλά άλλα συστήματα υγείας στον κόσμο δεν έχουν καταφέρει να παρέχουν μέχρι σήμερα. Είμαστε περήφανοι για το εθνικό σύστημα υγείας και πρέπει να δουλέψουμε για να το κάνουμε ακόμα καλύτερο».

Αναφερόμενος στο προσωπικό του πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Πάτρας, είπε ότι «σήμερα, σε σχέση με το 2019, το ιατρικό προσωπικό έχει αυξηθεί κατά 30 άτομα, το νοσηλευτικό προσωπικό έχει αυξηθεί κατά 380 άτομα και το υπόλοιπο προσωπικό έχει αυξηθεί κατά 182 άτομα».

Σημειώνεται ότι στον περιβάλλοντα χώρο του νοσοκομείου είχαν συγκεντρωθεί συνδικαλιστές και προσωπικό του νοσηλευτικού ιδρύματος, οι οποίοι διαμαρτύρονταν για τις ελλείψεις στον τομέα της υγείας.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο