Υπογειοποίηση Λεωφόρου Ποσειδώνος – Πόσο έχει προχωρήσει;

Προχωρούν οι εκσκαφές στο έργο της νέας Παραλιακής για την υπογειοποίηση της λεωφόρου Ποσειδώνος, που θα αλλάξει την πρόσβαση στα νότια προάστια.


Ειδικότερα, η ΑΒΑΞ έχει ξεκινήσει τις εκσκαφές και το προσεχές διάστημα θα εκκινήσει η κατασκευαστική διαδικασία. Το έργο γίνεται με την τεχνική του cut and cover κλειστού ορύγματος, ενώ ήδη έχουν ολοκληρωθεί τα πρώτα 550 μέτρα εκσκαφών και τα 200 μέτρα σκυροδέτησης.

Η τεχνική αυτή χρησιμοποιείται για διάνοιξη του υπόγειου έργου, χωρίς αλλοίωση του επιφανειακού ανάγλυφου.

Πώς θα είναι η τελική μορφή της Παραλιακής μετά την υπογειοποίηση

Με την ολοκλήρωση του έργου, η λεωφόρος Ποσειδώνος θα είναι υπόγεια σε ένα μεγάλο τμήμα της μεταξύ Αλίμου και Γλυφάδας. Στο σύνολο της η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος θα έχει μήκος 1.500 μέτρα εκ των οποίων τα 1.300 θα είναι το υπόγειο τμήμα και τα υπόλοιπα οι προσβάσεις.


Οι λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας θα είναι τρεις, όπως δηλαδή είναι και σήμερα στο υφιστάμενο τμήμα. Η ταχύτητα του υπόγειου τμήματος θα είναι μέχρι 70 χλμ/ώρα.


Όπως έχουν γνωστοποιήσει στελέχη της Lamda, όταν ολοκληρωθεί το έργο δεν θα χρειαστεί να διακοπεί η κυκλοφορία της Λεωφόρου και θα επιλεχθεί ένα βράδυ για να «κουμπώσει» ο υφιστάμενος άξονας με το νέο υπογειοποιημένο τμήμα του. Η ολοκλήρωσή του υπολογίζεται στο δ’ τρίμηνο του 2024.

Δείτε την πρόοδο του έργου στο βίντεο του Drone Views και του Ζήσιμου Ζήζου:

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *