Τηλεφωνική επικοινωνία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ ελ Σίσι

10 Φεβρουαρίου 2023, 17:48
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ ελ Σίσι.

Οι δύο ηγέτες συνομίλησαν για την πρόοδο του ελληνο-αιγυπτιακού εγχειρήματος GREGY Interconnector, του καλωδίου που θα συνδέει τα ηλεκτρικά συστήματα της Ευρώπης με την Αφρική, και για τη σημασία του για την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης.

Συζήτησαν ακόμη για τους καταστροφικούς σεισμούς στην Τουρκία και τη Συρία και την ανάγκη άμεσης στήριξης των πληγέντων.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Μανώλης Μητσιάς εξηγεί γιατί θέλει να σταματήσει το τραγούδι πριν τη φθορά του χρόνου

Πλησιάζει η στιγμή που ο Μανώλης Μητσιάς θα αποχωρήσει οριστικά

Κηφισιά: Εγκαινιάστηκε νέο πάρκο με την προτομή της Μαριάννας Βαρδινογιάννη – Παρών ο Άδ. Γεωργιάδης

Στα εγκαίνια ενός νέου, πρότυπου πάρκου στην Κηφισιά, το οποίο

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Να αφαιρεθούν κι άλλα βάρη από τις επιχειρήσεις – Είναι μία από τις προτεραιότητές μας – Δεν πρέπει η ενεργειακή κρίση να μετατραπεί σε δημοσιονομική»

Συζήτηση είχε ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Ψηφιακό ευρώ, τραπεζική ενοποίηση και τεχνητή νοημοσύνη, οι  προτεραιότητες των επόμενων μηνών»

Ο Πρόεδρος του Eurogroup και Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

Σε εξέλιξη οι συγκεντρώσεις για την Πρωτομαγιά – Πώς κινούνται τα μέσα μεταφοράς

Σε εξέλιξη είναι οι απεργιακές κινητοποιήσεις που πραγματοποιούνται σήμερα (01/05) στο πλαίσιο