Σοκ στη Θεσσαλονίκη: Άφησαν βρέφος στο αυτοκίνητο και πήγαν για… ψώνια

5 Μαΐου 2023, 10:32
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ένα βρέφος τεσσάρων μηνών άφησαν στο αυτοκίνητο η 22χρονη μητέρα του και μία 27χρονη, ιδιοκτήτρια του οχήματος, και πήγαν για ψώνια σε πολυκατάστημα της ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Οι δύο γυναίκες συνελήφθησαν για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, από κοινού.

Περαστικός εντόπισε το βρέφος, χθες το μεσημέρι, εντός του σταθμευμένου οχήματος, έξω από το πολυκατάστημα, στην περιοχή της Πυλαίας, και ειδοποίησε άμεσα την Αστυνομία. Σύμφωνα με την μαρτυρία του, το βρέφος βρισκόταν τουλάχιστον 40 λεπτό μόνο του, ενώ το όχημα ήταν κλειδωμένο με μισάνοιχτο το παράθυρο.

Αστυνομικοί του Τμήματος Πυλαίας – Χορτιάτη εντόπισαν τις δύο γυναίκες, αλβανικής καταγωγής, μέσα στο πολυκατάστημα, όπου τις συνέλαβαν.

1 Comment Αφήστε μια απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μυστήριο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου: Εξετάζεται το ενδεχόμενο αυτοπυροβολισμού 40χρονης!

Σοκ έχει προκαλέσει στο Ηράκλειο το σοβαρό περιστατικό που σημειώθηκε

Χατζηδάκης και Κυρανάκης στην Αρκαδία: «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη μιλά με έργο» – Μήνυμα ανάπτυξης και από τους δύο

Στο πλαίσιο των περιοδειών του κόμματος στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο με

Πήγαινε «σφαίρα» στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας αλλά έπεσε στη φάκα της Αστυνομίας: Συνελήφθη 21χρονος οδηγός που έτρεχε με 210 χλμ  στο ύψος της Κηφισιάς  

Από αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α)

ΣΤΑΣΥ: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό λόγω έργων – Από αύριο Κυριακή 28/6 ως Πέμπτη οι σταθμοί «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι», «Πανόρμου» και «Κατεχάκη» θα κλείνουν στις 21:40

Από αύριο Κυριακή 28/06 οι σταθμοί «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι», «Πανόρμου»

Εξαρθρώθηκε συμμορία γυναικών που είχε «κατακλέψει» με την μέθοδο της απασχόλησης καταστήματα, εμπορικά κέντρα και αγορές στη Νέα Φιλαδέλφεια – Συνελήφθησαν 51χρονη και 55χρονη

Εξαρθρώθηκε από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νέας Φιλαδέλφειας