Σίλβιο Μπερλουσκόνι: Εξιτήριο έλαβε από το νοσοκομείο μετά από 45 ημέρες νοσηλείας

19 Μαΐου 2023, 21:19
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Εξιτήριο από το νοσοκομείο Σαν Ραφαέλε του Μιλάνου πήρε σήμερα ο Ιταλός πρώην πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι, στο οποίο είχε εισαχθεί στις 5 Απριλίου εξαιτίας λοίμωξης του αναπνευστικού συστήματος και προβλημάτων υγείας που οφείλονταν σε χρόνια μορφή λευχαιμίας.

Ο ίδιος παρέμεινε στην μονάδα εντατικής θεραπείας επί έντεκα ημέρες.

O Καβαλιέρε έφυγε από το νοσοκομείο με ΙΧ αυτοκίνητο. Φορούσε μπλε κουστούμι και άσπρο πουκάμισο με γραβάτα, και από το πίσω κάθισμα χαιρέτισε υποστηρικτές και δημοσιογράφους που βρίσκονταν έξω από το νοσοκομειακό συγκρότημα.

Όπως υπογραμμίζουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ο Ιταλός πολιτικός και επιχειρηματίας μετέβη στη βίλα του στο Άρκορε, λίγο έξω από το Μιλάνο, όπου πρόκειται να περάσει μια περίοδο ανάρρωσης.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ντόναλντ Τραμπ: Τα Στενά του Ορμούζ είναι εντελώς ανοιχτά – Αν το Ιράν δεν τηρήσει τη συμφωνία θα κάνω αυτό που πρέπει

Στο ζήτημα των επιθεωρήσεων του ιρανικού οπλοστασίου αναφέρθηκε ο πρόεδρος

Ερντογάν σε Πεζεσκιάν: Η Άγκυρα χαιρετίζει τη συμφωνία μεταξύ Ιράν και ΗΠΑ

Ο πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είπε σήμερα στον Ιρανό ομόλογό

ΛΔ Κονγκό: Πάνω από 1.000 τα επιβεβαιωμένα κρούσματα Έμπολα – Περισσότεροι από 250 νεκροί

Σε ιδιαίτερα ανησυχητικά επίπεδα έχει φτάσει η επιδημία του ιού

Μεγάλη Βρετανία: Ιστορικός καύσωνας με 40άρια και κόκκινο συναγερμό για τη δημόσια υγεία

Ακραίες θερμοκρασίες φέρνουν τη Βρετανία αντιμέτωπη με ένα από τα

Ντόναλντ Τραμπ: Το Ιράν θα συμφωνήσει σε επιθεωρήσεις των οπλικών του συστημάτων

Στο ζήτημα των επιθεωρήσεων του ιρανικού οπλοστασίου αναφέρθηκε σήμερα ο